به نظر می رسد موفقیت Black Myth: Wukong تضمین شده است

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
قهرمان بازی Black Myth: Wukong
کارگردان بازی Phantom Blade Zero عقیده دارد که موفقیت بازی Black Myth: Wukong به نفع تمام بازی‌ها در این سبک است.
تبلیغات

عنوان Black Myth: Wukong با یک نمایش خیره‌کننده معرفی شد و با این که طرفداران آن نگران بودند که این بازی به اندازه آنچه نشان داده شد خوب نباشد اما چندین بازیکن آزمایشی تایید کرده‌اند که این بازی تجربه بسیار خوبی ارائه می‌دهد و طرفداران را راضی می‌کند.

انتظار می‌رود که این بازی اکشن و نقش‌افرینی بتواند بازیکنان زیادی را جذب کند. از آن جایی که مدت‌هاست که این بازی در صدر جدول بازی‌های ثبت شده در لیست انتظار کاربران استیم است، می‌توان گفت که موفقیت این عنوان تا حدود از پیش تضمین شده است و به همین دلیل است که کارگردان بازی Phantom Blade Zero هم فکر می‌کند که این بازی تبدیل به یک موفقیت بزرگ جهانی می‌شود.

سولفریم لیانگ، کارگردان بازی «فانتوم بلید زیرو» در گفتگو با رسانه GamesRadar گفت انتظار دارد که این بازی به اندازه کافی خوب عمل کند تا تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای توسعه‌دهندگان چینی خود باشد.

لیانگ عقیده دارد که این بازی می‌تواند هم در بازار داخلی و هم در سطح بین‌المللی موفق شود. یک جامعه بزرگ از طرفداران مدت‌هاست که منتظر انتشار این بازی هستند و توسعه‌دهنده بازی نیز با افشای اینکه این بازی به اندازه بازی‌های معمولی سولزلایک سختگیرانه نیست، آن‌ها را بیش از پیش هیجان‌زده کرد.

مبارزه با غول در بازی Black Myth: Wukong

بنابراین می‌توان گفت که «بلک میث: ووکانگ» احتمالا بیشتر شبیه بازی God of War است که بیشتر گیمرها با میزان سختی آن مشکلی ندارند. سولفریم لیانگ هم عقیده دارد که موفقیت این بازی به نفع توسعه‌دهندگان چینی آن است چون می‌تواند آغازگر روند موفقیت آن‌ها باشد و با شروع این روند، توسعه‌دهندگان چینی بیشتری وارد دنیای بازی‌سازی می‌شوند و برای رسیدن به این سطح از موفقیت تلاش می‌کنند.

او همچنین تاکید کرد که موفقیت چنین بازی‌هایی در واقع به نفع بازی‌های دیگر مانند فانتوم بلید زیرو است و اگر بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی چینی بیشتری مانند ووکانگ بتوانند به موفقیت برسند، مخاطب این سبک بازی‌ها بیشتر می‌شود و در نهایت هم به نفع توسعه‌دهندگان چینی آن است و هم به نفع تمام بازی‌هایی که با این سبک ساخته شده‌اند.

قبل از این توسعه‌دهندگان چینی حضور پررنگی در تولید بازی‌های AAA نداشتند اما اکنون و با تولید بلک میث: ووکانگ، در حال ورود به این فضا هستند. همانطور که بازی‌هایی مانند «استلار بلید» و «لایز آو پی» توانستند به توسعه‌دهندگان کره‌ای کمک کنند، ووکانگ و بازی‌های آینده توسعه‌دهندگان چینی نیز می‌تواند به صنعت بازی‌سازی در این کشور کمک کند.

نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات