بازی Earth Defense Force 6 در استیم با واکنش‌های منفی روبه‌رو شده است

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
پرواز با جت‌پک در بازی Earth Defense Force 6
بازی شوتر سوم‌شخص Earth Defense Force 6 در استیم با نقدهای منفی مواجه شده است؛ زیرا برای تجربه آن باید به حساب اپیک گیمز خود متصل باشید.
تبلیغات

خشم زیادی نسبت به نسخه استیم بازی Earth Defense Force 6 وجود دارد و به این دلیل است که برای تجربه آنلاین آن باید به حساب اپیک گیمز متصل باشید. قبل از راه‌اندازی هیچ اشاره‌ای به چنین الزامی در صفحه فروشگاه وجود نداشت. این بازی یک ماه قبل از عرضه برای پیش‌فروش آماده شده بود و کسانی که آن را خریداری کردند بدون اینکه از این اطلاعات مهم مطلع باشند این کار را انجام دادند.

حدود ۶ ساعت پس از انتشار، صفحه فروشگاه استیم برای Earth Defense Force 6 به‌روزرسانی شد تا نیاز به حساب شخص ثالث را منعکس کند. حتی اگر فقط با آن دسته از گیمرهایی بازی کنید که نسخه استیم را دارند، بازی همچنان شما را به داشتن حساب اپیک گیمز مجبور خواهد کرد.

نابود کردن تخم هیولا در بازی Earth Defense Force 6

بسیاری از بررسی‌های منفی برای Earth Defense Force 6 استدلال کرده‌اند که توسعه‌دهنده عمدا اطلاعات مربوط‌به این نیاز را تا پس از راه‌اندازی پنهان کرده است که به‌طور بالقوه یک عمل تجاری غیرقانونی به شمار می‌رود. همچنین شایان ذکر است که هیچ‌یک از بازی‌های قبلی Earth Defense Force به حساب اپیک گیمز نیاز نداشتند. سایر نگرانی‌های مطرح شده علیه Earth Defense Force 6 در بررسی‌های منفی شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاهش کیفیت تصاویر در مقایسه با بازی‌های قبلی مجموعه
  • قفل شدن نرخ فریم روی ۶۰
  • مشکلات آشکار Pop-in
  • طولانی بودن زمان بارگذاری
  • عدم وجود گزینه V-Sync
  • عدم وجود تنظیمات دسترسی
  • مشکلات عمده پرفورمنس حتی در سیستم‌های قدرتمند

Earth Defense Force 6 یازدهمین بازی از مجموعه Earth Defense Force به شمار می‌رود. این بازی برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده و نسخه پی‌سی آن در فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز قابل خریداری است. Earth Defense Force 6 رکوردهای فروش مجموعه خود را شکسته و در اولین هفته از زمان عرضه بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروخته است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات