بازی Borderlands 4 فاصله زیادی تا معرفی ندارد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
تیراندازی کاراکتر بازی بوردرلندز ۳
به‌نظر می‌رسد که طرفدارها نباید زمان زیادی را برای معرفی بازی بوردرلندز ۴ شرکت گیرباکس منتظر بمانند.
تبلیغات

اوایل سال جاری شرکت 2K و شرکت Gearbox Entertainment تأیید کردند که نسخه جدیدی از بوردرلندز در دست توسعه قرار دارد، اما هنوز از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی نشده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رندی پیچفورد، بنیان‌گذار و مدیرعامل گیرباکس از تغییر این شرایط در آینده نه‌چندان دور خبر داده است.

رندی پیچفورد در گفت‌وگو با رسانه GamesRadar صراحتا از بازی Borderlands 4 نام نبرد، اما گفت که در اظهارات پیشین به پروژه در دست تولید گیرباکس اشاره کرده است: «عملکرد خوبی در پنهان‌کردن مسائلی نظیر کار روی تعداد زیادی پروژه و کار روی پروژه‌های بزرگ نداشتم. اطمینان دارم که پروژه بعدی ما باعث خوشحالی طرفدارها در زمان معرفی خواهند شد. بااین‌حال باید بگویم که زمان زیادی بازیکن‌ها را برای معرفی این ویدیوگیم منتظر نخواهیم گذاشت.»

ظاهرا رندی پیچفورد به دنباله بازی Tiny Tina’s Wonderlands نیز اشاره کرده است که شایعه‌های زیادی از آن به گوش می‌رسند. گزارش‌های پیشین حاکی از این بودند که بازی Borderlands 4 به پایان مراحل توسعه نزدیک شده است. مدتی قبل تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد که شرکت گیرباکس اینترتینمنت ۶ بازی در «مراحل مختلف توسعه» دارد.

در اوایل سال جاری شرکت 2K با قراردادی به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار گیرباکس اینترتینمنت را تصاحب کرد. البته شرکت توکی از زمان شروع به کار Borderlands به‌عنوان ناشر این مجموعه فعالیت می‌کند. شرکت 2K پس از خریداری Gearbox Entertainment تأیید کرد که درحال‌حاضر بازی بوردرلندز ۴ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات