تریلر جدید EA Sports FC 25 به حالت Rush اختصاص دارد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
زین الدین زیدان و جود بلینگهام در اف سی ۲۵ zidane and bellingham in ea sports fc 25
جدیدترین تریلر بازی EA Sports FC 25 به ویژگی‌های حالت Rush می‌پردازد که قرار است جایگزین حالت Volta شود.
تبلیغات

بازی EA Sports FC 25 جدیدترین نسخه از شبیه‌سازهای فوتبال شرکت الکترونیک آرتز به حساب می‌آید. این مجموعه طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد و هرساله در صدر نمودارهای فروش اروپا و دیگر نقاط جهان قرار می‌گیرد. به رسم هر سال، بازی جدید این سری قرار است در آخرین جمعه ماه سپتامبر منتشر شود.

شرکت الکترونیک آرتز پس از معرفی رسمی EA Sports FC 25 قصد دارد حالت‌ها و ویژگی‌های جدید این بازی را با استفاده از تریلرهایی به طرفداران نشان دهد. چندی پیش اولین ویدیو گیم‌پلی این بازی منتشر شد که عمدتا به سیستم FC IQ اختصاص داشت.

لحظاتی پیش نیز تیم سازنده تریلر جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشت که ویژگی‌های حالت Rush را توضیح می‌دهد و تفاوت‌های آن را با حالت Volta برجسته می‌کند. قرار است در بازی EA Sports FC 25 حالت Rush جایگزین حالت Volta شود.

این حالت در یک زمین کوچک‌تر و بین تیم‌هایی که هرکدام پنج بازیکن دارند برگزار می‌شود. Rush گیم‌پلی سریع‌تر و قوانین خاص خود را خواهد داشت و مثلا ممکن است بازیکن شما با گرفتن کارت آبی برای مدت محدودی از زمین اخراج شود.

EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر مورد بحث بپردازید:

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات