استودیو Playground برای توسعه Fable یک دفتر جدید تاسیس کرد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
بازی Fable استودیوی پلی‌گراند گیمز
استودیو Playground Games سازنده سری بازی‌های Forza Horizon و بازی در حال توسعه Fable، ظاهرا استودیو سوم خود را تاسیس کرده است.
تبلیغات

یک کاربر در رسانه ResetEra متوجه شده که صفحه لینکدین این استودیو نشان می‌دهد که این شرکت یک دفتر سوم افتتاح کرده است. به نظر می‌رسد استودیو سوم این توسعه‌دهنده بریتانیایی هم مثل دو دفتر قبلی در منطقه لیمینگتون شهر وارویکشایر انگلستان قرار دارد.

طبق گفته استودیو پلی‌گراند، دفتر مرکزی آن‌ها همچنان روی سری فورزا هورایزن تمرکز دارد و دو استودیوی دیگر (از جمله همین استودیو جدید) روی توسعه بازی Fable کار می‌کنند.

در بیوگرافی لینکدین این توسعه‌دهنده نوشته شده:«حالا پلی‌گراند سه استودیوی درجه یک در «لیمینگتون اسپا» دارد. در دفتر مرکزی خود، ما همچنان از جامعه بزرگ و پر جنب و جوش هورایزن پشتیبانی می‌کنیم. در استودیوهای جدید خود در آن سوی شهر، ما مشتاقیم عنوان «فیبل» که شروع جدیدی برای این فرنچایز افسانه‌ای است را توسعه دهیم.»

بازی Fable برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس|اس در حال توسعه است و در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. در مورد فورزا هورایزن اما هنوز خبری درباره زمان عرضه قسمت بعدی این سری منتشر نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات