نام احتمالی دومین بسته الحاقی استارفیلد لو رفت

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی استارفیلد (Starfield)
اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که بسته الحاقی سال آینده استارفیلد احتمالا Starborn نام دارد.
تبلیغات

اولین بسته الحاقی بازی استارفیلد با نام Shattered Space قرار است اواخر امسال منتشر شود اما همانطور که توسعه‌دهنده آن یعنی استودیو بتسدا به وضوح بیان کرده است، برنامه این است که در سال‌های آینده به‌صورت سالانه بسته‌های الحاقی بیشتری برای این بازی منتشر شود. با توجه به اینکه بسته الحاقی Shattered Space هم هنوز منتشر نشده است، قاعدتا اطلاعات زیادی در مورد نام بسته‌های الحاقی آینده نداریم اما به نظر می‌رسد که اخیرا اخبار جالبی در این زمینه منتشر شده است.

کاربری به نام bogorad222 در شبکه اجتماعی ایکس متوجه شده است که شرکت ZeniMax Media که شرکت مادر استودیو بتسدا به حساب می‌آید، یک علامت تجاری جدید برای چیزی به نام Starborn ثبت کرده است. این علامت تجاری اوایل این ماه در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شد و طبق توضیحات پرونده آن، این نام برای یک نرم‌افزار بازی ویدیویی در نظر گرفته شده است. اگرچه خود پرونده به صراحت چیزی را ذکر نمی‌کند اما احتمالا استاربورن نام بسته الحاقی بعدی استارفیلد است.

سفرهای فضایی در بازی Starfield

هشدار اسپویل!

همانطور که در مراحل پایانی داستان اصلی استارفیلد نشان داده شد، استاربورن گروهی از افراد چندجهانی مرموز و دارای قدرت‌های فوق‌العاده هستند که توانایی سفر بین جهان‌ها و واقعیت‌های مختلف را دارند. اگر استاربورن واقعا نام بسته الحاقی بعدی این عنوان نقش‌آفرینی فضایی باشد، این گروه نقش مهمی در داستان آن دارند.

پایان اسپویل

بسته الحاقی آینده به نام «شترد اسپیس»، بازیکنان را به یک سیاره کاملا جدید می‌برد و داستان جدیدی را حول محور گروهی به نام House Va’ruun روایت می‌کند. طبق گفته تاد هاوارد کارگردان استارفیلد، این بسته الحاقی (و بسته‌های الحاقی آینده) از نظر اندازه مشابه Fallout 4: Far Harbor هستند.

بسته الحاقی Starfield: Shattered Space امسال برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. اگرچه تاریخ انتشار دقیقی در حال حاضر مشخص نشده اما افشاگران قبلا ادعا کرده‌اند که این بسته در سپتامبر (شهریور - اوایل مهر) منتشر می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات