استقبال اولیه از بازی EA Sports College Football 25 چشمگیر بوده است

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
صف‌آرایی بازیکن‌های دو تیم مقابل هم در بازی EA Sports College Football 25
آمار بازیکن‌هایی که در هفته اول عرضه به تجربه بازی EA Sports College Football 25 پرداخته‌اند، خبر از استقبال بالایی می‌دهد.
تبلیغات

طرفداران بازی‌های ورزشی قبل از عرضه EA Sports College Football 25 هیجان زیادی برای تجربه آن داشتند و مدت‌ها برای آن انتظار کشیدند. باتوجه‌به همین موضوع جای تعجبی ندارد که فروش اولیه و استقبال بازیکن‌ها در هفته اول عرضه این بازی بسیار چشمگیر باشد.

شرکت الکترونیک آرتز در جلسه گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد به سود خالص ۱.۲ میلیارد دلاری دست یافته است که موفقیت تجاری بزرگی به حساب می‌آید و بازی EA Sports College Football 25 در این موفقیت سهم قابل‌توجهی داشته است. به‌گفته ناشر این بازی تنها در هفته اول عرضه بیش از پنج میلیون بازیکن را جذب کرده است که از میان آن‌ها بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازی را ازطریق دموی EA Play تجربه کرده‌ و سایرین بازی را خریده‌اند.

پیش‌از‌این EA تایید کرده بود بازی EA Sports College Football 25 در زمان دسترسی اولیه به رکورد ۲.۸ میلیون بازیکن دست یافته است. این بازی ورزشی هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات