الکترونیک آرتز: در کوتاه‌مدت تحت تاثیر اعتصابات قرار نمی‌گیریم

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو الترونیک آترز / EA
مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز اعتقاد دارد که اعتصابات اخیر صنعت ویدیو گیم، این شرکت را در کوتاه‌مدت تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
تبلیغات

مدیرعامل الکترونیک آرتز می‌گوید اعتصاب SAG-AFTRA، حداقل در کوتاه‌مدت تأثیری بر این شرکت نخواهد داشت. این جنبش که توسط اتحادیه کارگری برای بازیگران و صداپیشگان آمریکایی فراخوان داده شده است، در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز شد. اعتصابات هم‌اکنون فعال است و شرکت‌های بازی‌های ویدیویی و بازوهای تولید عملکرد آن‌ها احتمالا نمی‌توانند بازیگران اتحادیه‌ای را برای اجرای موشن‌کپچر یا صداگذاری بازی‌هایشان استخدام کنند.

در جلسه پرسش و پاسخ پس از گزارش درآمد الکترونیک آرتز در سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۵، از مدیرعامل شرکت، اندرو ویلسون، پرسیده شد که این جنبش چگونه می‌تواند بر برنامه‌های شرکت در آینده تاثیر بگذارد؟ اندرو ویلسون پاسخ داد که الکترونیک آرتز در روند مذاکرات مشارکت دارد؛ اما این اعتصابات در کوتاه‌مدت تاثیر فوری بر شرکت نخواهد داشت. او گفت: «اجازه دهید ابتدا بگویم که ما عمیقا برای استعدادها و بازیگران خود ارزش قائل هستیم که بخش مهمی از کار ما برای ارائه تجربیات سرگرمی باورنکردنی هستند. این وضعیت تنها به الکترونیک آرتز مربوط نمی‌شود و کل صنعت را درگیر کرده است.

ما سخت تلاش می‌کنیم تا مذاکرات به نتیجه برسد. این اعتصاب محدود به بازی‌هایی است که پس از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) تولید می‌شوند؛ بنابراین هیچ یک از بازی‌هایی که در حال حاضر توسعه می‌دهیم یا آثار لایو سرویسی که هم‌اکنون از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم، در کوتاه‌مدت دچار اختلال نخواهند شد؛ بااین‌حال ما متعهد هستیم که با حسن نیت به گفت‌وگو ادامه دهیم و امیدواریم که طرفین بتوانند مسائل را بر سر میز مذاکره حل کنند. هیچ تاثیر کوتاه‌مدت قابل‌توجه‌ای در برنامه‌های ما رخ نخواهد داد.»

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات