بازی رومیزی Tomb Raider در دست تولید است

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بازی Rise of the Tomb Raider  و لارا کرافت مشغول نگه داشتن منبع نور قرمز در ورودی مقبره
لارا کرافت این بار قرار است با یک بازی رومیزی به بازار برگردد.
تبلیغات

لارا کرافت، ستاره مجموعه بازی‌های توم ریدر به واسطه عرضه نسخه ریمستر از سه‌گانه اصلی این بازی‌ها و همچنین ساخت انیمیشن جدید آن، اخیرا در مرکز توجه رسانه‌ها و طرفداران بوده است. درهرصورت او طبق بسیاری از نظرسنجی‌ها، شناخته‌شده‌ترین شخصیت بازی‌های ویدیویی در تمام تاریخ است. هر چند که ما و بسیاری از طرفداران لارا کرافت مدت‌ها است که منتظر یک بازی کاملا جدید از این شخصیت دوست‌داشتنی هستیم اما بازی جدید او که قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود، شاید آن چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم.

اخیرا در اکانت رسمی توم ریدر در شبکه اجتماعی ایکس اعلام شد که بازی The Crypt of Chronos یک نسخه بردگیمی از Tomb Raider است که توسط استودیو Iconiq ساخته شده است. این استودیو قبلا نیز تجربه تبدیل دیگر محتواهای سرگرمی به بردگیم را داشته است. استودیو آیکانیک قبلا فیلم‌هایی مانند Saw و Evil Dead 2 را به بردگیم تبدیل کرده اما با اینکه توم ریدر یک فیلم ترسناک مثل این دو عنوان نیست اما آیکانیک باور دارد که تجربه کافی برای تبدیل هر چیزی به یک بازی رومیزی را دارد.

مقابله لارا کرافت با دشمنان در سریال Tomb Raider

برخلاف اکثر بازی‌های رومیزی که برای بازی چندنفره طراحی می‌شوند، Tomb Raider یک بازی تک‌نفره است و استودیو آیکانیک نیز به همین دلیل نسخه بردگیم این بازی را جوری طراحی کرده که بتوانید آن را علاوه‌بر حالت چندنفره، به‌صورت تک‌نفره هم تجربه کنید. برخلاف اکثر بازی‌های رومیزی اگر بخواهید The Crypt Of Chronos را با دوستان خود بازی کنید، باید به‌جای رقابت با آن‌ها با یکدیگر همکاری کنید.

سایر چیزها در این بازی رومیزی دقیقا همان چیزهایی است که از توم ریدر انتظار دارید. لارا کرافت در یک جزیره دورافتاده به‌دنبال یک مجسمه باستانی است. زمان به سرعت می‌گذرد و بازیکنان باید به کرافت کمک کنند تا پازل‌ها را حل کند و از تله‌ها خارج شود تا به این شی اسرارآمیز دست پیدا کند. در توضیحات این بازی رومیزی همچنین به یک دشمن قدیمی از بازی‌های توم ریدر هم اشاره شده است. کسی که احتمالا طرفداران قدیمی بازی‌های ویدیویی توم ریدر آن را بشناسند.

بازی رومیزی Tomb Raider: The Crypt Of Chronos در اردیبهشت ۱۴۰۴ به وبسایت کیک‌استارتر می‌رود اما همین الان هم صفحه رسمی آن فعال است و این بدین معنا است که می‌توانید با ثبت‌نام در این سایت و عضویت در خبرنامه این بردگیم از اطلاعات، اخبار و زمان عرضه آن مطلع شوید. هنوز قیمت یا جزئیات بیشتری از این بازی رومیزی در دسترس نیست اما احتمالا با نزدیک شدن به زمان عرضه بتوانیم اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات