تعدیل نیرو گسترده بانجی تاثیری روی کار استودیو ندارد

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بسته الحاقی دستینی 2 (بازی Destiny 2) شرکت بانجی
توسعه‌دهندگان بازی Destiny 2 می‌گویند تعدیل نیروهای اخیر، تغییری در برنامه‌های این استودیو ایجاد نکرده است.
تبلیغات

استودیو بانجی با وجود تعدیل ۲۲۰ نفر از کارمندان خود و اعزام ۱۵۵ نفر دیگر به پلی استیشن در سه‌ماهه آینده، روز خوبی را پشت سر نگذاشته است. یکی از توسعه‌دهنده‌های این استودیو سازنده بازی Destiny 2 در مطلبی که در شبکه اجتماعی ردیت منتشر کرد، خبر داد که به نشانه همدردی با این افراد، این هفته مقاله هفتگی «این هفته در دستینی» منتشر نمی‌شود.

با وجود کاهش ۱۷ درصدی در نیروی کار این استودیو، این تیم انتظار دارد که اخلالی در برنامه محتواهایی که از قبل تنظیم شده بودند، به وجود نیاید. به‌گفته آن‌ها هیچ تغییری در برنامه محتواهای این استودیو نه برای امسال و نه سال‌های آینده، پیش نمی‌آید.

Destiny 2

با عرضه بسته الحاقی The Final Shape بازی دستینی ۲ در حال حاضر در پایان پرده دوم از قسمت اول خود به نام Echoes قرار دارد و پرده سوم آن نیز قرار است که منتشر شود. این بازی دو قسمت دیگر نیز در سال جاری میلادی به‌نام‌های Revenant و Heresy دریافت می‌کند و همچنین محتوای دیگری با نام رمز Frontier که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

استودیو بانجی هنوز هیچکدام از شایعات را تایید نکرده است اما می‌دانیم که آن‌ها در حال کار روی بازی Marathon هم هستند که قرار است در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر شود. اطلاعات خیلی کمی از این بازی منتشر شده است اما طبق گزارش‌ها، کریستوفر برت دیگر کارگردانی این بازی را بر عهده ندارد.

نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات