بازی Avowed با تأخیر روانه بازار می‌شود؟

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری بازی Avowed
یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Avowed استودیو آبسیدین اینترتینمنت با تأخیر مواجه خواهد شد.
تبلیغات

تعداد زیادی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در طول چند ماه آینده دردسترس گیمرها قرار می‌گیرند، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا یکی از این آثار تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تأخیر خواهد افتاد.

همان‌طور که تام وارن از رسانه The Verge ادعا کرد، شرکت مایکروسافت و استودیو آبسیدین اینترتینمنت برای اعلام خبر تأخیر بازی Avowed تا اوایل سال ۲۰۲۵ آماده می‌شوند. این بازی اکنش نقش‌آفرینی فانتزی برای انتشار در پاییز سال جاری در نظر گرفته شده است و شایعه‌هایی مبنی‌بر عرضه این ویدیوگیم در ماه نوامبر ۲۰۲۴ به گوش می‌رسند.

نظر به اینکه بازی استالکر ۲ به تعویق افتاد و اکنون به‌جای سپتامبر در ماه نوامبر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد، ظاهرا مایکروسافت به‌دنبال اعمال تغییراتی در برنامه زمان‌بندی انتشار آثارش است. گفته می‌شود که Avowed در وضعیت خوبی قرار دارد و این تأخیر به‌خاطر جلوگیری از عرضه انحصاری‌های ایکس باکس با فاصله کوتاه از یکدیگر است.

مایکروسافت آثار برجسته زیادی ازجمله بازی Call of Duty: Black Ops 6، بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4، بسته الحاقی Shattered Space بازی استارفیلد، بازی Towerborne، بازی Ara: History Untold، بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و بازی ایندیانا جونز را برای انتشار در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته است.

مایکروسافت تأیید کرده است که اطلاعات بیشتری از بازی Avowed را در گیمزکام به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین احتمالا در این رویداد تأخیر بازی را به اطلاع طرفدارها می‌رساند و شاید از تاریخ انتشار جدیدی رونمایی کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات