زمان انتشار نخستین بسته الحاقی Starfield لو رفت

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
به‌نظر می‌رسد که طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تجربه بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield منتظر بمانند.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا زمان حدودی انتشار بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield فاش شده است. افشاگری با نام Odahfield ادعا کرد که نخستین بسته الحاقی بازی استارفیلد در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور/مهر ۱۴۰۳) به‌دست گیمرها می‌رسد. تریلر رونمایی از تاریخ انتشار این بسته الحاقی نیز احتمالا در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) پخش خواهد شد که مصادف با برگزاری افتتاحیه مراسم گیمزکام است.

بتسدا ظاهرا دومین بسته الحاقی استارفیلد با نام Starborn را نیز درکنار رونمایی از تاریخ انتشار Shattered Space معرفی خواهد کرد که احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. نظر به اینکه تاد هاوارد به عرضه سالانه بسته‌های الحاقی Starfield اشاره کرده است، می‌توان به انتشار استاربورن در سال آینده امیدوار بود. کارگردان استارفیلد در مصاحبه‌ای در ماه ژوئن گفت: «برای عرضه یک بسته الحاقی دیگر برنامه داریم؛ بنابراین بسته الحاقی دیگری در راه است.»

هنوز اطلاعات زیادی از محتویات بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield در دست نیست. ظاهرا طرفدارها پیش از این بسته الحاقی باید منتظر انتشار یک به‌روزرسانی رایگان در ماه اوت ۲۰۲۴ باشند که وسایل نقلیه زمینی را دردسترس قرار می‌دهد. استارفیلد تاکنون میزبان به‌روزرسانی‌های بزرگی بود که بهبودها و ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه آوردند. این بازی در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات