ایکس باکس شروع تست فروشگاه موبایل خود را تایید کرد

جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
تجربه بازی‌های ایکس باکس روی موبایل
پلتفرم ایکس باکس شروع تست و بررسی فروشگاه موبایل خود را تایید کرده است.
تبلیغات

طبق گزارش جدید تام وارن، ایکس باکس در بیانیه‌ای مستقیم به وب‌سایت The Verge انجام تست‌هایی برای فروشگاه موبایل خود را تایید کرده است. در این بیانیه کری پرز، رئیس بخش ارتباطات ایکس باکس گفت: «تست فروشگاه موبایل مبتنی بر مرورگر ما آغاز شده است. کار‌های ما به خوبی پیش می‌رود و در آینده جزئیات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.»

چندی پیش افشاگری به‌نام Klobrille در توییتر پیامی از ایکس باکس خطاب به کارمندان را فاش کرد که در آن به راه‌اندازی فروشگاه موبایل در آینده‌ای نزدیک و انتخاب گروهی از افراد داخلی برای انجام تست‌های مربوطه آن اشاره شده است.

علاوه‌براین سارا باند، رئیس ایکس باکس در می امسال تایید کرد فروشگاه موبایل ایکس باکس در ژوئیه ۲۰۲۴ راه‌اندازی خواهد شد. بااین‌حال ماه ژوئیه به پایان رسید و خبری از این فروشگاه جدید در اختیار نداریم. همچنین پرز در بیانیه اخیر خود به علت تأخیر راه‌اندازی و تاریخ مشخصی برای ارائه اخبار بیشتر اشاره نکرد.

سارا باند در گذشته تایید کرده است فروشگاه موبایل ایکس باکس در ابتدا فعالیت خود را با بازی‌های انحصاری و فرست-پارتی شروع خواهد کرد؛ بنابراین طرفداران می‌توانند منتظر عرضه بازی‌های محبوبی ازجمله Minecraft باشند. همچنین رئیس ایکس باکس توضیح داد فعالیت این فروشگاه ابتدا ازطریق وب شروع می‌شود؛ چراکه روی همه دستگاه‌ها و در تمام کشورهای دنیا در دسترس است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات