بازی Avowed با تأخیر مواجه شد

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مواجهه با دشمنان در بازی Avowed
شرکت مایکروسافت رسما تأیید کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Avowed با تأخیری چند ماهه به‌دست گیمرها می‌رسد.
تبلیغات

تام وارن از رسانه The Verge اخیرا ادعا کرد که شرکت مایکروسافت برای اعلام خبر تأخیر بازی Avowed تا اوایل سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این موضوع رسما تأیید شده است.

بازی Avowed در ابتدا برای انتشار در پاییز ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود و ماه گذشته استودیو آبسیدین اینترتینمنت فاش کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی در ماه نوامبر سال جاری به‌دست گیمرها می‌رسد. اکنون مایکروسافت تأیید کرد که این ویدیوگیم با تأخیر مواجه شده است و در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ (۱۸ فوریه ۲۰۲۵) روانه بازار خواهد شد.

مایکروسافت در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اظهار داشت: «بازی‌های زیادی در راه است. ازاین‌رو عرضه Avowed را به ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ موکول می‌کنیم تا به گیمرها زمان کافی جهت آمادگی برای تجربه بازی را بدهیم.»

مایکروسافت آثار زیادی ازجمله بازی Indiana Jones and the Great Circle، بازی Call of Duty: Black Ops 6، بازی Ara: History Untold، بازی Age of Mythology: Retold، بازی Towerborne و بازی Microsoft Flight Simulator 2024 را برای انتشار در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آماده کرده است. بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft، بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 و بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. بازی انحصاری S.T.A.L.K.E.R. 2 نیز در ماه نوامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بازی Avowed به آثاری نظیر South of Midnight، فیبل و DOOM: The Dark Ages می‌پیوندد که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. شایعاتی از عرضه بازی Gears of War: E-Day در سال آینده نیز به گوش می‌رسند.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که Avowed یکی از ۵۰ اثری است که در ماه آینده به نمایشگاه گیمزکام می‌آیند. علاوه‌براین در جریان یک لایو-استریم در تاریخ ۲ شهریور (۲۳ اوت) جزئیات بیشتری در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات