فروش چشمگیر بازی Elden Ring در ماه گذشته

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی در بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring
عرضه بسته الحاقی Shadow of The Erdtree موجب افزایش چشمگیر فروش بازی Elden Ring شده است.
تبلیغات

الدن رینگ در ایالت متحده آمریکا پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئن بود. این بازی پس از عرضه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree از مقام هشتم فهرست فروش، به صدر جدول راه یافت.

پس از هنگام عرضه این اثر در ماه مه ۲۰۲۲، این اولین باری است که Elden Ring به پرفروش‌ترین بازی ماه آمریکا تبدیل می‌شود. در این حین Helldivers 2 همچنان به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی سال شناخته می‌شود و در مقام بعدی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Dragon's Dogma 2 قرار دارند. در ادامه بازی Kingdom Hearts: Integrum Masterpiece قرار دارد؛ اثری که در ماه ژوئیه برای روی استیم منتشر شد و با فروش خوب خود از رتبه ۳۹۹ به شماره سوم فهرست فروش ماه گذشته رسید. بازی‌های جدید Shin Megami Tensei 5: Vengeance و Luigi's Mansion 2 HD رتبه‌های ۴ و ۸ فهرست را از آن خود کردند و The Elder Scrolls Online پس از عرضه محتوای Gold Road از رتبه ۱۹۸ به شماره ۱۸ جدول رسید.

در بخش سخت‌افزاری نیز پلی استیشن ۵ باری دیگر به پرفروش‌ترین کنسول ماه به‌صورت واحد و دلاری در آمریکا تبدیل شد. این درحالی است که مقام دوم فروش واحد‌ها از آن نینتندو سوییچ و فروش دلاری متعلق به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات