زمان حدودی عرضه Dragon Age: The Veilguard اعلام شد

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اتحاد قهرمان‌های بازی Dragon Age: The Veilguard
شرکت الکترونیک آرتز از انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard در سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۵ خبر داد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود از انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard در سه‌ماهه سوم سال مالی جاری خبر داد. در گذشته به عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی در پاییز ۲۰۲۴ اشاره شده بود، اما اکنون می‌دانیم که باید بین ۱۰ مهر تا ۱۱ دی ( ۱ اکتبر تا ۳۱ دسامبر) منتظر تجربه این نسخه بود.

مدتی قبل جف گراب از رسانه Giant Bomb ادعا کرد که بازی Dragon Age: The Veilguard در ماه اکتبر ۲۰۲۴ دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. با اینکه هنوز امکان تغییر برنامه‌ها و مواجهه نسخه بعدی دراگون ایج با تأخیری کوتاه وجود دارد، تأکید الکترونیک آرتز بر انتشار این ویدیوگیم در سال مالی جاری خبر خوبی برای طرفدارهای مجموعه است.

بازی Dragon Age: The Veilguard در زمان عرضه به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه می‌یابد. استودیو بایوور اخیرا اعلام کرد که در ماه اوت ۲۰۲۴ از زمان دقیق انتشار بازی رونمایی می‌کند و تریلر گیم‌پلی جدیدی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. الکترونیک آرتز احتمالا در افتتاحیه مراسم گیمزکام از تاریخ عرضه این ویدیوگیم پرده برمی‌دارد؛ رویدادی که برای برگزاری در ۳۰ مرداد (۲۰ اوت) در نظر گرفته شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات