تریلر جدید EA Sports FC 25 به حالت آلتیمیت تیم اختصاص دارد

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
وینیسیوس جونیور در پوستر بازی FC 25
جدیدترین تریلر بازی EA Sports FC 25 به ویژگی‌های حالت محبوب آلتیمیت تیم می‌پردازد.
تبلیغات

شرکت الکترونیک آرتز پس از معرفی رسمی EA Sports FC 25 قصد دارد حالت‌ها و ویژگی‌های جدید این بازی را با استفاده از تریلرهایی به طرفداران نشان دهد. مدتی پیش اولین ویدیو گیم‌پلی این بازی منتشر شد که عمدتا به سیستم اف‌سی آی‌کیو اختصاص داشت. سپس تریلر گیم‌پلی جدیدی ارائه شد که ویژگی‌های حالت راش را برای ما شرح می‌داد.

حال جدیدترین ویدیوی EA Sports FC 25 به حالت بسیار محبوب آلتیمیت تیم اختصاص دارد. آلتیمیت تیم بدون شک برای بسیاری از بازیکنان محبوب‌ترین بخش بازی EA Sports FC است و امسال هم شرکت الکترونیک آرتز برنامه‌های جدیدی برای آن دارد. حالت آلتیمیت تیم راش به شما اجازه می‌دهد که آیتم بازیکن مورد علاقه‌تان را از باشگاه آلتیمیت تیم خود بیاورید و در مسابقات آنلاین پنج در پنج با دوستانتان بازی کنید. همچنین می‌توانید از جوایز به‌دست آمده در این بازی‌ها برای بهبود تیم خود بهره ببرید.

می‌شود گفت که بیش‌ترین تغییر را بین حالت‌های مختلف در آلتیمیت تیم، Division Rivals داشته است. در EA Sports FC 25 دیگر قرار نیست با گرفتن تعداد مشخصی برد در این بخش به جوایز برسید و به‌جای آن باید امتیاز جمع کنید. هر برد سه امتیاز و هر مساوی یک امتیاز دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا مساوی‌ها دیگر بی‌ارزش نباشند. در پایان تریلر نیز نگاهی به بخش Cosmetic Evolutions می‌اندازیم که بر نحوه سفارشی کردن اسکین‌ها و بهبود آن‌ها در حین حرکت تمرکز دارد.

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر مورد بحث بپردازید:

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات