زمان انتشار محتوای سیزن پس Star Wars Outlaws اعلام شد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی‌های کی وس در بازی Star Wars Outlaws
استودیو مسیو اینترتنمنت از برنامه زمانی انتشار محتوای سیزن پس بازی Star Wars Outlaws رونمایی کرد.
تبلیغات

استودیو Massive Entertainment از برنامه زمانی انتشار محتوای سیزن پس بازی Star Wars Outlaws رونمایی کرد که شامل جزئیاتی از باندل‌های تزئینی، بسته‌های الحاقی داستانی و موارد دیگری است. دارندگان سیزن پس در زمان عرضه بازی می‌توانند به مأموریت انحصاری Jabba’s Gambit دسترسی داشته باشند و بسته Kessel Runner و لوازم تزئینی دیگری نظیر لباس نمادین هان سولو را دریافت کنند تا ظاهر کی را به‌شکل این کاراکتر در بیاورند.

نخستین بسته الحاقی داستانی Star Wars Outlaws در پاییز ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و روی نفود در یک رقابت سابک (بازی کارتی محبوب دنیای جنگ ستارگان) تمرکز دارد. البته ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست؛ به‌خصوص وقتی که پای لندو کالریسیان به وسط کشیده می‌شود. دو باندل تزئینی تحت عنوان Hunter’s Legacy و Cartel’s Ronin نیز دردسترس خواهد بود که درکنار Speeder و Trailblazer لباس‌های بیشتری را برای کی و نیکس به‌همراه می‌آورند.

دومین بسته الحاقی داستانی A Pirate’s Fortune نام دارد که در بهار ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. در این بسته الحاقی کی با هوندو اوناکا مواجه می‌شود و ظاهرا برای مقابله با خدمه رقیب به این دزد دریایی کمک می‌کند. اگر بخواهیم براساس نام بسته الحاقی قضاوت کنیم، احتمالا ثروت زیادی در کار خواهد بود. بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد.

محتوای سیزن پس Star Wars Outlaws
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات