تریلر تازه Life is Strange: Double Exposure دانشکده کالدون را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های داستانی بازی Life is Strange: Double Exposure
جدیدترین تریلر بازی Life is Strange: Double Exposure به نمایش مکان‌های مختلف دانشکده کالدون می‌پردازد.
تبلیغات

شرکت اسکوئر انیکس و استودیو Deck Nine که به‌ترتیب انتشار و توسعه بازی Life is Strange: Double Exposure را برعهده دارند، تاکنون با پخش تریلرهای مختلف به معرفی شخصیت‌های اصلی داستان و ارتباط آن‌ها با یکدیگر پرداخته‌اند. حال جدیدترین تریلر بازی با محوریت نمایش و معرفی مکان‌های مهمی که بازیکن‌ها از آن‌ها بازدید خواهند داشت، پخش شده است.

جدیدترین تریلر بازی Life is Strange: Double Exposure به‌طور ویژه روی نمایش دانشکده کالدون تمرکز دارد. این دانشکده به‌عنوان یک موسسه برتر در زمینه هنر و علوم در ورمونت فعالیت دارد و مکس کافیلد، قهرمان داستان یکی از دانشجوهای آن است. در تریلر می‌توانیم تراژدی‌های و رویدادهای عجیب‌وغریبی که مکس در دانشکده کالدون با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند را ببینیم. همچنین توسعه‌دهنده جزئیات مختصری درباره مکان‌های مختلف این دانشکده که بازیکن به آن‌ها رفت‌و‌آمد خواهد داشت را در میان می‌گذارد.

از مکان‌های مختلف دانشکده می‌توان به ساختمان هنرهای تجملی شامل انواع آثار هنری و چشم‌نواز اشاره کرد. این ساختمان در واقع یک کلیسای قدیمی بوده که تبدیل به یک گالری برای نمایش آثار هنری دانشجوها شده است. همچنین یک رصدخانه برای مشاهده ستاره‌های آسمان با استفاده از تلسکوپ و سالنی برای دورهمی دانشجوها و استراحت در آن را می‌توانیم مشاهده کنیم. بازیکن‌ها با حضور در این سالن می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره گروه‌های مخفی حاضر در دانشکده کسب کنند.

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۳ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی در دست توسعه قرار دارد، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات