منتظر اضافه شدن کرش و بازی های بیشتر به گیم پس در ماه آگست ۲۰۲۴ باشید

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی های نیمه اول ماه آگست ۲۰۲۴ ایکس بکس گیم پس
مایکروسافت فهرست نیمه اول ماه آگست ۲۰۲۴ ایکس باکس گیم پس را منتشر کرد که در آن شاهد اضافه شدن ۳ بازی جدید هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار بازی، فهرست بازی‌های ایکس باکس گیم پس در نیمه اول آگست ۲۰۲۴ مشخص و معرفی شده‌اند. مایکروسافت اعلام کرد که کاربران گیم پس روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پی‌سی و کلاد می‌توانند از تاریخ ۷ آگست (۱۷ مرداد) که فردا می‌شود، به تجربه بازی Creatures of Ava از روز اول عرضه بپردازند. همچنین زومجی در بررسی این بازی نمره بسیار خوب ۸.۵ را داده است که می‌توانید بررسی بازی Creatures of Ava را به قلم افشین پیروزی در زومجی مطالعه کنید.

همچنین از تاریخ ۸ آگست (۱۸ مرداد) طرفداران کرش می‌توانند بالاخره منتظر اضافه شدن بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به گیم پس باشند. این بازی در دسترس کاربران کنسول، کلاد و پی سی قرار خواهد گرفت. سه‌گانه کرش بندیکوت سومین بازی اکتیویژن بلیزارد است که به گیم پس می‌آید و همچنین اولین بازی است که روی سرویس ابری مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

در پایان همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، کاربران گیم پس روی کلاد، کنسول و پی‌سی می‌توانند منتظر اضافه شدن بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ ۱۳ آگست (۲۳ مرداد) باشند. همچنین بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ آگست (۲۵ مرداد) گیم پس را ترک خواهند کرد و تا این تاریخ می‌توانید بازی‌های فوق را تجربه یا با ۲۰ درصد تخفیف آن‌ها را خریداری کنید:

بازی Airborne Kingdoms (کلاد، کنسول و پی‌سی)

بازی Offworld Trading Company (پی‌سی)

بازی Shadow Warrior 3 (کلاد، کنسول و پی‌سی)

بازی The Texas Chain Saw Massacre (کلاد، کنسول و پی‌سی)

در پایان می‌توانید نظر خود را در مورد بازی‌های نیمه اول ماه آگست گیم پس با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات