تریلرهای جدید Monster Hunter Wilds به مکانیک‌های بازی اختصاص دارند

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه نفسگیر برای شکار هیولاها در بازی Monster Hunter Wilds
دو تریلری که اخیرا از بازی Monster Hunter Wilds منتشر شده‌اند به بررسی مکانیک‌های جدید و بهبودهای صورت گرفته می‌پردازند.
تبلیغات

شرکت کپکام قرار است یک تریلر جدید و دموی قابل بازی از Monster Hunter Wilds را در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ ارائه دهد؛ اما قبل از آن تصمیم گرفته است با انتشار دو تریلر مکانیک‌های جدید بازی و ویژگی‌های هر یک را به طرفداران نشان دهد تا برای رویداد پیش رو آماده شوند.

Focus Mode احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی است که به بازی اضافه شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌صورت دستی تیرها و ضربات خود را هدف‌گیری کنند. دیگر نیازی به آماده‌سازی یک ضربه با شمشیر بزرگ و از دست دادن هدف به‌خاطر اینکه یک هیولا از پشت به شما حمله می‌کند نخواهید بود. Focus Mode زخم‌های روی بدن هیولاها را مشخص می‌کند و با ضربه زدن به این زخم‌ها می‌توانید آسیب بیشتری به هیولا وارد کنید.

بازیکنان همچنین می‌توانند با ضرباتی به نام Focus Strikes آسیب بیشتری به زخم‌ها بزنند. ویژگی جذاب دیگری که به‌تازگی به بازی اضافه شده است Seikret نام دارد. Seikret مانند اسب در دیگر بازی‌ها عمل می‌کند. کافی است او را صدا بزنید؛ بر پشتش سوار شوید و با سرعت بیشتری به مکانی که می‌خواهید، بروید. قابلیت Hook Slinger کاربردهای مختلفی دارد و می‌توان با استفاده از آن آیتم‌هایی را به سمت هیولاها پرتاب کرد تا برای چند لحظه گیج یا کور شوند. همچنین با استفاده از Hook Slinger می‌توانید اشیا را گرفته و به سمت خود بکشید.

ویدیوی دوم مختصرا به ویژگی جدید تعویض سلاح می‌پردازد و نشان می‌دهد که برای عوض کردن سلاح خود دیگر نیازی نیست به پایگاه برگردید؛ بلکه وقتی سوار Seikret هستید می‌توانید خود را به سلاح دوم مجهز کنید. بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوهای مورد بحث بپردازید:

دانلود از آپارات

تماشای تریلر دوم از یوتیوب

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات