Star Wars Jedi: Survivor ماه آینده برای PS4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor
بازی Star Wars Jedi: Survivor از تاریخ ۱۷ سپتامبر با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول‌های نسل قبلی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
تبلیغات

براساس اعلام الکترونیک آرتز، نسخه نسل هشتمی بازی Star Wars Jedi: Survivor «با بهینه سازی‌های فراوانی که با هدف بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت کنسول‌های این نسل انجام شده است»، از ۲۷ شهریور قابل خریداری خواهد بود. مطابق معمول، بازیکنانی که این بازی را از قبل پیش خرید کنند، آیتم‌های ظاهری اضافی از جمله Hermit Cosmetic و Hermit Lightsaber Set و Combustion Blaster Set را دریافت خواهند کرد.

نسخه پی سی بازی Star Wars Jedi: Survivor نیز طی هفته‌های پیش رو آپدیت جدیدی را دریافت خواهد کرد که «برخی عناصر مربوط به عملکرد فنی بازی و سیستم کنترل آن» را به روزرسانی خواهد کرد.

EA در ماه آگوست سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد بازی Star Wars Jedi: Survivor را برای کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان نیز عرضه کند.

Star Wars Jedi: Survivor در ماه آپریل سال گذشته برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی عرضه شد. این بازی طی چند هفته‌ی ابتدای عرضه‌ی خود میلیون‌ها بازیکن را به سمت خود جذب کرد و EA از عملکرد زمان عرضه‌ی بازی کاملاً رضایت داشت.

کال در Star Wars Jedi: Survivor

البته Star Wars Jedi: Survivor باوجود یک تأخیر شش هفته‌ای که به منظور اصلاحات نهایی مشکلات فنی بازی انجام شده بود، با باگ‌ها و مشکلات عملکردی بسیاری همراه بود. نهایتاً استودیوی ریسپاون با انتشار آپدیت‌های متعددی به رفع مشکلات فنی بازی پرداخت که آخرین مورد آن نیز در همین ماه ژانویه منتشر شده بود. در هر حال نظرات نسبت به این بازی کاملاً مثبت بود و عملکرد آن از نظر فروش نیز رضایت سازندگان آن را به دنبال داشت. زومجی هم در نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor امتیاز ۷.۵ را به آن اختصاص داد. در بخشی از این مطلب می‌خوانیم: «Star Wars Jedi: Survivor داستانی درخور سری را ارائه می‌دهد و قصه‌گویی و شخصیت‌پردازی آن به‌خوبی به دل مخاطب می‌نشیند. سیستم مبارزات جذابی دارد و ترکیب آن با درخت مهارت‌ها، سبب شده تا بازیکن بتواند شیوه‌های مبارزه‌ای متنوعی را تجربه کند. البته تمامی این موارد زمانی لذت واقعی خود را نشان می‌دهند که مشکلات فنی بازی رفع شده باشند. درحال حاضر، نسخه پی سی جنگ ستارگان جدید چیزی نیست که بتواند مخاطبان را آنطور که باید و شاید راضی کند.»

دنباله بازی Star Wars Jedi: Survivo نیز در دست توسعه قرار دارد. بااین‌حال استیگ آسموسن، کارگردان هر دو نسخه استار وارز جدای سال گذشته از استودیو Respawn Entertainment جدا شد و استودیو مستقل جدیدی با نام Giant Skull را تأسیس کرد که درحال‌حاضر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA مبتنی‌بر روایت تک‌نفره کار می‌کند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات