بازی جدید مؤسس استودیو آرکین به‌زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی استودیو ولف‌آی
بنیانگذار استودیو آرکین می‌گوید که بازی بعدی استودیو ولف‌آی باعث حشنودی طرفداران بازی‌های Dishonored و Prey خواهد شد.
تبلیغات

رافائل کولانتونیو، بنیانگذار استودیو Arkane فکر می‌کند که بازی در دست توسعه استودیو ولف‌آی باعث حشنودی طرفداران بازی‌های Dishonored و Prey خواهد شد. در سال ۲۰۱۹ رافائل کولانتونیو پس از ۱۸ سال کار به‌عنوان رئیس و مدیر نوآوری استودیو آرکین اعلام کرد که تصمیم به تأسیس استودیو جدیدی تحت عنوان WolfEye گرفته است.

بازی Weird West به‌عنوان نخستین محصول استودیو ولف‌آی در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی با دوربین از بالا به پایین با واکنش خوبی از سوی منتقدها مواجه شد. رافائل کولانتونیو در ماه مارس ۲۰۲۴ به بازی بعدی استودیو WolfEye اشاره کرد و این ویدیوگیم را اثری اول-شخص رترو علمی-تخیلی نقش‌آفرینی توصیف کرد.

مؤسس استودیو آرکین اخیرا اعلام کرد که به‌زودی جزئیات بیشتری از بازی در دست توسعه استودیو WolfEye در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد: «در چند روز آینده جزئیات بیشتری از بازی بعدی خود را به اشتراک می‌گذاریم. این بازی باعث خشنودی طرفداران آثار اول-شخصی می‌شود که در تولیدشان مشارکت داشتم [Dishonored و Prey }.»

رافائل کولانتونیو و جولین رابی، یکی از مدیران تولید اجرایی آرکین در سال ۲۰۱۹ استودیو ولف‌آی را تأسیس کردند. جولین رابی پیش از کار به‌عنوان تهیه‌کننده Mafia 3 در شرکت 2K به‌مدت ۱۱ سال در استودیو آرکین فعالیت داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات