تریلر جدید EA Sports FC 25 به حالت Career اختصاص دارد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بازی فوتبال EA Sports FC 25
جدیدترین تریلر بازی EA Sports FC 25 به حالت محبوب Career اختصاص دارد و ویژگی‌های آن را برای ما شرح می‌دهد.
تبلیغات

شرکت الکترونیک آرتز پس از معرفی رسمی EA Sports FC 25 قصد دارد حالت‌ها و ویژگی‌های جدید این بازی را با استفاده از تریلرهایی به طرفداران نشان دهد. مدتی پیش اولین ویدیو گیم‌پلی این بازی منتشر شد که عمدتا به سیستم اف‌سی آی‌کیو اختصاص داشت. سپس تریلر گیم‌پلی‌های بیشتری ارائه شدند که ویژگی حالت‌های راش و آلتیمیت تیم را برای ما شرح می‌دادند.

حال جدیدترین ویدیوی EA Sports FC 25 به حالت Career اختصاص دارد. یکی از تغییرات مهم این بخش گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی است که قبل از شروع Career Mode می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید؛ مثلا می‌توانید میزان سختی نقل و انتقالات را تنظیم یا حتی هوش مصنوعی تیم‌های حریف را به شکل کاملا دلخواهی دستکاری کنید.

علاوه‌براین، سازنده‌ها سیستم آکادمی جوانان باشگاه‌ها را کاملا آپدیت کرده‌اند و به‌جای گشتن در قاره‌ها و کشورهای محدود حالا می‌توانید استعدادیاب‌های خود را به ۱۶۰ کشور مختلف بفرستید تا خیلی دقیق‌تر بازیکنان جوانی که به‌دنبال آن‌ها هستید را پیدا کنند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید به مشاهده ویدیوی مورد بحث بپردازید:

تماشا از یوتیوب

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات