تریلر جدید Dead Rising Deluxe Remaster به نمایش لباس لیان اس کندی می‌پردازد

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی بازی Dead Rising Deluxe Remaster
کپکام با پخش تریلر تازه‌ای از بازی Dead Rising Deluxe Remaster به نمایش لباس لیان اس. کندی از مجموعه رزیدنت ایول پرداخته است.
تبلیغات

شرکت کپکام با معرفی Dead Rising Deluxe Remaster قصد دارد تجربه اولین نسخه از سری را با جلوه‌های بصری ارتقایافته، ویژگی‌های جدید گیم‌پلی و بهبودهای بسیار دیگر احیا کند. به گفته این ناشر ژاپنی نسخه استاندارد بازی با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. بااین‌حال علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیجیتال دیلاکس بازی را خریداری کنند که در آن پاداش‌های ویژه ازجمله لباس شخصیت‌های محبوب سایر فرانچایزهای کپکام قرار دارد.

حال کپکام با پخش تریلری تازه از لباس لیان اس. کندی بازی Resident Evil 2 رونمایی کرده است. این لباس فرم پلیس راکون سیتی با ترکیب رنگ‌های آبی و خاکستری طرحی شده است که تنها جنبه ظاهری دارد و مزیت خاصی در گیم‌پلی ایجاد نخواهد کرد.

لباس لیان اس کندی در بازی Dead Rising Deluxe Remaster

کپکام تایید کرده است محتوای بیشتری از مجموعه رزیدنت ایول به بازی Dead Rising Deluxe Remaster راه می‌یابند که ازجمله آن‌ها می‌توان به نمسیس و تایرنت از نسخه‌های سوم و اول اشاره کرد. کپکام بسته‌های دیگری را برای بازیکن‌ها در نظر گرفته است که در مجموع ۱۷ لباس از فرانچایزهای دیگر ازجمله مگا من در آن‌ها گنجانده شده است. بااینکه بسته‌های مذکور به‌عنوان پاداش خرید نسخه دیلاکس دیجیتال در نظر گرفته شده‌اند، اما علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را جداگانه خریداری کنند.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات