بسته‌الحاقی Elden Ring فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
رانی در بازی Elden Ring
بسته‌الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree سود عملیاتی شرکت باندای نامکو را تا ۵۵۳ درصد افزایش داده است.
تبلیغات

انتشار Elden Ring: Shadow of the Erdtree بدون شک با موفقیت بزرگی همراه بوده است. شرکت باندای نامکو در گزارش مالی اخیر خود تایید کرده که این بسته‌الحاقی به افزایش سود عملیاتی آن‌ها تا ۵۵۳ درصد در مقایسه با سال قبل کمک کرده است.

طبق جدیدترین گزارش مالی باندای نامکو، فروش و سود کلی این شرکت در مقایسه با گزارش قبلی به ترتیب ۲۴.۸ و ۵۶.۳ درصد افزایش یافته است. در مقطعی از زمان، بازی Elden Ring و بسته‌الحاقی آن جزو پرفروش‌ترین‌های استیم بودند و قطعا در به‌دست آمدن نتایج مذکور نقش موثری داشته‌اند.

سال‌ها از عرضه Elden Ring می‌گذرد؛ اما این بازی همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کند و تعداد بازیکنان زیادی هر روز به تجربه آن می‌پردازند. همچنین بسته‌الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree موفق شده است در مقایسه با بسیاری از بازی‌های سال ۲۰۲۴ بهتر عمل کند.

پس از کسب موفقیت‌های اخیر، طرفداران از استودیوی فرام سافتور درخواست کرده‌اند که بسته‌الحاقی جدیدی را برای بازی Elden Ring توسعه دهد؛ زیرا مطمئنا افسانه‌های بیشتری برای کشف کردن وجود دارد و Shadow of the Erdtree نمی‌تواند به‌تنهایی پاسخگوی تمام سوالات باقی مانده باشد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات