نسخه بهبودیافته‌ای از بازی‌های Doom و Doom 2 منتشر شد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Doom اورجینال
در رویداد QuackeCon 2024 شرکت بتسدا و استودیوی اید سافتور از نسخه بهبودیافته بازی‌های Doom و Doom 2 رونمایی کردند.
تبلیغات

اگر تاکنون فرصت تجربه Doom یا Doom 2 را نداشته‌اید، نسخه جدیدی که شرکت بتسدا و استودیوی اید سافتور در روز پنج‌شنبه منتشر کردند ممکن است بهانه‌ای عالی برای تجربه این بازی‌های کلاسیک باشد. این کالکشن که با نام Doom + Doom 2 منتشر شده، تنها با قیمت ۱۰ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دارندگان هر یک از بازی‌های Doom یا Doom 2 نیز می‌توانند کالکشن مذکور را به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کنند. این بسته ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را به مخاطبان ارائه می‌دهد و می‌تواند طرفداران مجموعه دووم را وسوسه کند. با خرید Doom + Doom 2 به هر دوی این بازی‌ها و همچنین محتوای تک‌نفره اضافی مانند قسمت Sigil که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و Legacy of Rust که توسط افرادی از استودیوهای ماشین گیمز، اید سافتور و نایت‌دایو توسعه یافته است، دسترسی خواهید داشت.

دانلود از آپارات

همچنین می‌توانید مادهای تک‌نفره‌ای که برای این بازی‌ها ساخته شده‌اند را ازطریق یک مرورگر ماد جدید دانلود کنید. در بخش چندنفره بازی ۲۵ نقشه جدید به حالت Deathmatch اضافه شده است؛ به این معنی که هم‌اکنون ۴۳ نقشه برای انتخاب خواهید داشت. قابلیت کراس‌پلتفرم حالت‌های Deathmatch و Co-op نیز هم‌اکنون از ۱۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند. این کالکشن روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی از رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین موسیقی جدیدی برای این بازی‌ها توسط آهنگساز بسته‌الحاقی Doom Eternal: The Ancient Gods تهیه شده است و می‌توانید هر زمان که بخواهید بین آهنگ‌های جدید و قدیمی جابه‌جا شوید. ویژگی‌های بیشتری نیز وجود دارد که ازطریق این لینک می‌توانید به بررسی کامل آن‌ها بپردازید. امروز خبر جالب دیگری از مجموعه Doom منتشر شد و آن هم اینکه استودیوی لیمیتد ران گیمز قصد دارد در سال ۲۰۲۵ بازی Doom را مجددا برای کنسول SNES عرضه کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا به تجربه کالکشن Doom + Doom 2 علاقه‌مند هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات