فروش بازی Red Dead Redemption 2 از ۶۵ میلیون نسخه عبور کرد

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت های بازی red dead redemption 2
فروش کلی بازی Red Dead Redemtpion 2 به بیش از ۶۵ میلیون نسخه رسیده است و نشانه‌ای از توقف در آن دیده نمی‌شود.
تبلیغات

شرکت تیک‌تو اینتراکتیو گزارش سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ خود را برای دوره پایان‌یافته در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) اعلام کرد و همچنین آمار فروش به‌روز شده‌ای را برای بزرگ‌ترین بازی‌های خود ارائه داد. فروش GTA 5 از مرز ۲۰۰ میلیون نسخه عبور کرده و فروش Red Dead Redemption 2 نیز رشد قابل‌توجه‌ای داشته است.

Red Dead Redemption 2 تاکنون بیش از ۶۵ میلیون نسخه فروخته که نشان‌دهنده رشد یک میلیونی در مقایسه با سال گذشته است. این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و از آن زمان تاکنون به فروش غیرقابل توقف خود ادامه می‌دهد.

اگرچه پشتیبانی از بخش چندنفره این بازی با نام Red Dead Online به پایان رسیده، اما شرکت تیک‌تو اینتراکتیو اعلام کرده است که با پاداش‌های ماهانه و لباس‌های رایگانی که به‌دست تولیدکنندگان محتوا ساخته شده‌اند، به تعامل با مخاطبان خود ادامه خواهد داد.

سود خالص شرکت در این سه‌ماهه به ۱.۲۲ میلیارد دلار رسید که با پیش‌بینی‌های قبلی تیک‌تو اینتراکتیو همخوانی دارد و بازی‌های NBA 2K و سری GTA به‌عنوان بزرگ‌ترین منابع درآمدی شناخته شدند. بااین‌حال هزینه‌های مصرف‌کنندگان که ۸۳ درصد از سود خالص را تشکیل می‌دهد کاهش یافته است. درنهایت نیز اعلام شد که بازی GTA 6 بدون تأخیر در پاییز ۲۰۲۵ منتشر می‌شود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات