تمامی کات‌سین‌های کمپین Call of Duty: Black Ops 6 لو رفت

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری بازی Call of Duty: Black Ops 6
به‌نظر می‌رسد تمامی کات‌سین‌های بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 فاش شده‌اند.
تبلیغات

می‌توان گفت کل کمپین Call of Duty: Black Ops 6 دو ماه قبل از انتشار بازی فاش شده است. کاربری به‌نام Kivikou در شبکه اجتماعی ایکس ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که تمامی کات‌سین‌های بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 6 را شامل می‌شود. طبق منابع موجود و شایعات منتشر شده در اینترنت، این کات‌سین‌ها از بیلد بتای بازی استخراج شده‌اند.

طبق برآوردها صدها نفر قبلا ازطریق کنسول‌های پلی استیشن ۴ جیلبریک‌شده به بازی Call of Duty: Black Ops 6 دسترسی پیدا کرده‌اند. برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی محتوای بازی را آپلود می‌کنند و اکتیوژین در تلاش است تا با این اقدامات مقابله کند. این شرکت قصد دارد با جریمه کردن افراد متخلف تا حدودی شرایط را مدیریت کند.

لوگو بازی Call of Duty: Black Ops 6

افشای کات‌سین‌های بازی ضربه بزرگی به توسعه‌دهندگان Call of Duty: Black Ops 6 وارد خواهد کرد. تاکنون کل بیلد بتا، اچیومنت‌های بازی و تمامی کات‌سین‌های بخش داستانی آن فاش شده‌اند. ظاهرا بخش زامبی‌های Call of Duty: Black Ops 6 تنها حالتی است که هنوز به خطر نیفتاده‌ است؛ اما با ادامه یافتن شرایط موجود قطعا این قسمت از بازی نیز در امان نخواهد بود.

چندین تن از توسعه‌دهندگان Call of Duty: Black Ops 6 در مصاحبه با رسانه اینسایدر گیمینگ از ناامیدی و ناراحتی خود صحبت کردند. یکی از توسعه‌دهندگان در رابطه با این وضعیت می‌گوید: «واقعاً بد است که می‌بینیم رونمایی بزرگ ما به این شکل خراب شده است. همه ما هیجان‌زده بودیم که آن را به شکلی بزرگ و خاص نشان دهیم.»

بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در پایان ماه اوت (اوایل شهریور) و طی رویداد CODNext به‌طور رسمی معرفی شود. بازی نیز در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات