گرالت در بازی ویچر ۴ حضور دارد

یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی گرالت در بازی The Witcher 3
داگ کاکل در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که گرالت در The Witcher 4 حضور دارد، اما به شکلی متفاوت!
تبلیغات

استودیو CD Projekt Red هنوز جزئیات زیادی از بازی The Witcher 4 (با اسم رمز Polaris) را در اختیار طرفدارها قرار نداده است، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌ها و انیمه‌های سریالی مجموعه طی مصاحبه با Fall Damage از بازگشت گرگ سفید در نسخه بعدی ویچر خبر داده است.

داگ کاکل در این‌باره اظهار داشت: «درحال‌حاضر ویچر ۴ معرفی شده است و نمی‌توانم چیزی درباره این بازی بگویم. گرالت در این بازی حضور خواهد داشت و تنها نمی‌دانیم که این کاراکتر تا چه اندازه در داستان نقش دارد. بازی The Witcher 4 روی گرالت از ریویا تمرکز نخواهد کرد؛ بنابراین در نسخه چهارم دیگر به این شخصیت پرداخته نمی‌شود.»

نظر به اینکه بازی The Witcher 3 پرونده نخستین سه‌گانه مجموعه را با پایان‌بندی‌های متفاوت بست، گرالت احتمالا نقش پررنگی در داستان ویچر ۴ نخواهد داشت. به بیان دیگر، تولید اثری که یکی از پایان‌های ویچر ۳ را به‌عنوان بهترین نتیجه معرفی کند، تقریبا غیرممکن است. بااین‌حال داگ کاکل برای اطلاع از ادامه داستان هیجان‌زده است.

این صداپیشه اعلام کرد: «برای اطلاع از این موضوع هیجان‌زده هستم. می‌خواهم بدانم [که چه اتفاقی رخ خواهد داد]. هنوز هیچ فیلم‌نامه‌ای برای صداپیشگی گرالت دریافت نکرده‌ام. مسئله این است که اگر فیلم‌نامه‌ای هم دریافت کنم، نمی‌توانم بگویم. بنابراین می‌توانم وقیحانه دروغ بگویم، اما این کار را نمی‌کنم... یا شاید این کار را می‌کنم؟»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات