دو تریلر جدید Monster hunter Wilds اسلحه های جدید این بازی را نمایش می دهد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر بازی Monster Hunter Wilds
تریلرهای تازه منتشر شده از بازی Monster Hunter Wilds دو اسلحه شمشیر بلند و شارژ بلید را نشان می‌هند.
تبلیغات

کپکام برای هر اسلحه‌ای که می‌توانید از آن در بازی Monster Hunter Wilds استفاده کنید یک تریلر مجزا منتشر کرده است و دو تریلر تازه منتشر شده این استودیو روی دو اسلحه مورد علاقه طرفداران یعنی شمشیر بلند و شارژ بلید تمرکز دارد.

اسلحه اول مخصوص کسانی است که دوست دارند حرکات سریع انجام دهند و علاوه‌بر این شمشیر بلند به بازیکنان اجازه می‌دهد که حمله‌های ترکیبی نیز اجرا کنند و ضربات دشمن را نیز دفع کنند. این اسلحه یک Spirit Gauge هم دارد که با ضربات خاصی پر می‌شود و در عوض به شما اجازه می‌دهد تا ضربات سهمگین‌تری به هیولاها وارد کنید.

شارژ بلید اما یک اسلحه همه‌کاره است که می‌تواند در حالت‌های مختلفی استفاده شود. حالت پیشفرض آن شمشیر است که با یک شمشیر در یک دست و یک سپر در دست دیگر به شما اجازه می‌دهد ضربات سریعی وارد کنید. اگر به اندازه کافی ضربه وارد کنید و آن را شارژ کنید، می‌توانید این دو را با هم ترکیب کنید و وارد حالت تبر شوید که به شما اجازه می‌دهد ضربات سهمگین‌تری با اسلحه بزرگ و قدرتمند خود وارد کنید.

تریلرهای زیر را تماشا کنید تا متوجه ظاهر و عملکرد این دو اسلحه شوید. پیش‌تر نیز تریلرهایی برای اسلحه‌های شمشیر بزرگ، تیرکمان سنگین، The Insect Glaive، The Gunlance و بوق شکار منتشر شده بود.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر می‌شود. کپکام در نظر دارد تا در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام، یک نمایش جدید از این بازی اکشن و نقش‌آفرینی نیز پخش کند.

دانلود از آپارات

تماشای تریلر شارژ بلید در یوتوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات