آمار فروش بازی‌ های Resident Evil اعلام شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
تلاش لیان و کلر برای بقا در بازی Resident Evil 2 Remake
شرکت کپکام با به‌روزرسانی فهرست آثار پلاتینیوم آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های Resident Evil را منتشر کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کپکام با به‌روزرسانی فهرست «آثار پلاتینیوم» آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های خود تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۳ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) را منتشر کرد. آثار پلاتینیوم به بازی‌هایی با بیش از یک میلیون نسخه فروش اطلاق می‌شود و برخی از بازی‌های رزیدنت ایول به‌خاطر فروش عالی در این فهرست قرار دارند.

ریمیک Resident Evil 2 توانست ۳۰۰ هزار نسخه دیگر بفروشد تا مجموع فروش خود را به ۱۴.۲ میلیون نسخه برساند. ریمیک رزیدنت ایول ۲ پس از انتشار در سال ۲۰۱۹ با استقبال گسترده منتقدها و گیمرها مواجه شد و درحال‌حاضر سومین بازی پرفروش کپکام به‌حساب می‌آید. بازی Resident Evil 3 Remake که با واکنش‌های ضدونقیض در زمان انتشار در سال ۲۰۲۰ مواجه شد، ۳۰۰ هزار نسخه دیگر فروش داشت تا به مجموع فروش ۹ میلیون نسخه دست یابد.

شرکت Capcom اعلام کرد که بازی Resident Evil Village تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۳ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) موفق به فروش ۱۰.۱ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است. فروش رزیدنت ایول ویلیج در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۴) از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت و رکورد سریع‌ترین فروش در میان آثار این مجموعه را به‌نام خود ثبت کرد. بازی Resident Evil 7 با فروش ۴۰۰ هزار نسخه دیگر عملکرد خوبی در زمینه تجاری داشت و ۱۳.۷ میلیون نسخه فروش ثبت کرد.

مجموع فروش بازی‌های رزیدنت ایول تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) به ۱۶۰ میلیون نسخه رسید؛ بنابراین بی‌تردید تاکنون افزایش بیشتری داشته است. کپکام درحال‌حاضر روی نسخه اصلی دیگری از Resident Evil کار می‌کند که کوشی ناکانیشی، کارگردان رزیدنت ایول ۷ را به‌عنوان کارگردان می‌شناسد. هنوز اطلاعات زیادی از رزیدنت ایول ۹ نظیر زمان انتشار در دست نیست، اما طرفدارها احتمالا باید در اواخر سال ۲۰۲۵ منتظر عرضه این نسخه باشند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات