بازی Dragon Age: The Veilguard امکان کنترل شخصیت‌های همراه را نمی‌دهد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
آماده شدن اعضای Veilguard برای مبارزه
به‌صورت رسمی تایید شده است که در Dragon Age: The Veilguard تنها می‌توانید شخصیت اصلی بازی را کنترل کنید.
تبلیغات

کارگردان استودیوی بایوور در مصاحبه اخیر خود با مجله اج اطلاعات جدید و جالبی را در مورد بازی Dragon Age: The Veilguard ارائه کرد. برخی از جنبه‌ها امیدوارکننده هستند؛ مثلا اعلام شد که Minrathous بسیار وسیع خواهد بود و در مقایسه با شهرهای قبلی این مجموعه بسیار پویاتر به‌نظر خواهد رسید؛ اما نکته‌ای که خیلی به مذاق طرفداران خوش نیامد این است که در Dragon Age: The Veilguard نمی‌توانید همراهان خود را کنترل کنید. کورین بوش، کارگردان بازی در این رابطه توضیح می‌دهد:

«از منظر تجربی می‌خواستیم احساس کنید که واقعا روک (شخصیت اصلی بازی) هستید و بر اعمال خود تمرکز دارید. ما می‌خواستیم همراهان شما احساس کنند که به‌عنوان شخصیت‌های کاملا درک شده، کنترل اعمال خود را در دست دارند. آن‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند. در بخش گیم‌پلی، این تصمیم به‌دلیل ماهیت سیستم مبارزات بازی اتخاذ شد. می‌توان گفت نبردها در Dragon Age: The Veilguard بی‌درنگ هستند و مبارزه در چنین سیستمی از نظر فنی برای بازیکن سخت‌تر است؛ به همین دلیل تمرکز روی تنها یک شخصیت بیشتر به نفع بازیکن خواهد بود.

شخصیت روک در بازی Dragon Age The Veilguard

در آزمایش و اعتبارسنجی ما با بازیکنان، متوجه شدیم که آن‌ها به‌شدت درگیر نبردها می‌شوند و اگر قرار بود در این حین کنترل چندین شخصیت را نیز در اختیار داشته باشند مطمئنا تمرکز خود را از دست می‌دادند؛ اما با این وجود هنوز هم می‌توانید دستورالعمل‌هایی به همراهان خود ارائه دهید؛ مثلا خواهید توانست کمبوهای مختلفی را فعال یا ترکیب کنید.»

بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و تاریخ دقیقه انتشار آن در اواخر ماه اوت (اوایل شهریور) اعلام می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات