بازی Devil May Cry 5 رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Devil May Cry 5
استودیو کپکام از فروش ۸/۴ میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 پس از ۵ سال از انتشار آن خبر داد.
تبلیغات

استودیو کپکام اخیرا صفحه مربوط‌به بازی‌های پلاتینیوم خودش را به‌روزرسانی کرده و این بدین معنا است که میزان فروش بازی‌های این استودیو با آمار تازه به‌روزرسانی شده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، بار دیگر بازی رزیدنت ایول در جایگاه اول قرار دارد اما بازی‌های بزرگ دیگر کپکام نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادند. برای مثال Devil May Cry 5 توانسته روند فروش خود را همچنان حفظ کند.

این بازی هک اند اسلش توانسته تا تاریخ ۱۰ تیر که کمی بیش از ۵ سال از زمان عرضه اولیه آن است، بیش از ۸/۴ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. در اوایل سال جاری میلادی این بازی رکورد فروش ۸/۱ میلیون نسخه را ثبت کرده بود و این بدان معنا است که در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ بازی Devil May Cry 5 توانسته است ۳۰۰ هزار نسخه دیگر نیز بفروشد.

ویژگی ری تریسینگ در Devil May Cry 5 Special Edition

زومجی در بررسی بازی Devil May Cry 5 نمره بسیار خوب ۹ از ۱۰ را داده بود. طبق بخشی از بررسی این بازی به قلم محمد حسین جعفری می‌خوانیم: «Devil May Cry 5 همان‌چیزی است که طرفداران سخت‌گیر این سری و عاشقان سبک هک اند اسلش بیش از ۱۱ سال و از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی، در انتظار آن بودند. تجربه‌ای که می‌‌تواند برای بسیاری از گیمرها، بی‌نظیر باشد.»

بازی دویل می کرای ۵ برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات