نمایش گیم پلی Call of Duty: Black Ops 6 در رویداد افتتاحیه گیمزکام تأیید شد

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مبارزات نفسگیر با شیرجه و خزیدن در بازی Call of Duty: Black Ops 6
جف کیلی، میزبان رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ تأیید کرد که در جریان افتتاحیه این مراسم، گیم‌پلی کمپین داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 نمایش داده خواهد شد.
تبلیغات

مطابق روند سال‌های گذشته، بازی جدید Call of Duty نیز جزء مواردی است که در رویداد Opening Night Live نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهد شد. جف کیلی، تهیه کننده و میزبان این مراسم در توییتر تأیید کرد که در این مراسم ویدیویی از گیم‌پلی کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops 6 نمایش داده خواهد شد.

این نمایش، شامل پیشروی در بخشی از کمپین داستانی بازی است که احتمالاً یکی از مأموریت‌های اولیه‌ی بازی را نشان می‌دهد. می‌دانیم که داستان کمپین این بازی، بعد از وقایع Call of Duty: Black Ops Cold War رخ می‌دهد؛ جایی که درگیری‌های جنگ خلیج فارس به تصویر کشیده خواهد شد.

در آغاز بازی، دنیا در هرج‌و‌مرج کامل است. حوادث مختلفی دنیا را تحت تاثیر قرار داده‌اند؛ ولی اتفاقی در خاورمیانه، سرتیتر تمام اخبار و رسانه‌های جهان را به خود اختصاص می‌دهد: عراق به رهبری صدام حسین، پس از اختلاف‌هایی که با کشور کویت پیدا می‌کند، حمله نظامی وحشیانه و همه جانبه‌ای علیه این کشور تدارک می‌بیند و در مدت کوتاهی آن را تصرف می‌کند. این نبرد با اسم «جنگ خلیج» معروف است و در آن چندین کشور به رهبری آمریکا، نیروهای خود را به خاورمیانه اعزام کردند تا کویت را آزاد کنند و به این جنگ پایان بدهند.

موتورسواری راسل ادلر در بازی Call of Duty: Black Ops 6

اخیراً هم کاربری به‌نام Kivikou در شبکه اجتماعی ایکس ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که تمامی کات‌سین‌های بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 6 را شامل می‌شود. طبق منابع موجود و شایعات منتشر شده در اینترنت، این کات‌سین‌ها از بیلد بتای بازی استخراج شده‌اند.

Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برنامه Gamescom Opening Night Live نیز قرار است در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. بازی‌هایی مانند Monster Hunter Wild، بازی Dune: Awakening، بازی Marvel Rivals، بازی Civilization 7 و Kingdom Come: Deliverance 2 از جمله مواردی هستند که در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد. استودیوی Supermassive Games نیز احتمالا از بازی The Dark Pictures Anthology: Directive 8020رونمایی خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات