تریلر جدید Assassin’s Creed Shadows پارکور آکروباتیک نائوئه را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شمشیرکشی نائوئه شینوبی در بازی Assassin’s Creed Shadows
یوبیسافت در تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Shadows به نمایش پارکور نائوئه می‌پردازد.
تبلیغات

بازی Assassin's Creed Shadows به‌عنوان جدیدترین نسخه در حال توسعه سری قرار است بازیکن‌ها را به ژاپن ببرد تا کنترل دو عضو دیگر از فرقه قاتلین را به دست گیرند. به گفته یوبیسافت هرکدام از قهرمان‌های داستان که شامل نائوئه شینوبی و یاسوکه سامورایی هستند، سبک مبارزه و توانایی‌های منحصربه‌فردی خواهند داشت که باعث تفاوت‌هایی در گیم‌پلی می‌شوند. درحالی‌که یاسوکه با قامت تنومند خود تمرکز بیشتری روی مبارزات سنگین دارد، نائوئه شخصیت چابک بازی خواهد بود و بیشتر از طریق پارکور و مخفی‌کاری پیش خواهد رفت.

باتوجه‌به اینکه تمام نسخه‌های مجموعه Assassin's Creed از سیستم پارکور برخوردار بوده‌اند، شرکت یوبیسافت در جدیدترین تریلر Shadows بخش‌هایی از گیم‌پلی نائوئه را به اشتراک گذاشته است. نائوئه در این تریلر انواع حرکات آکروباتیک را هنگام پارکور به کار می‌برد و می‌تواند فاصله‌های دورتر را با کمک قلاب خود بپیماید. یوبیسافت به طرفداران وعده داده است قلاب نائوئه مبتنی بر فیزیک خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات