عرضه بازی Replaced تا سال ۲۰۲۵ عقب افتاد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی REPLACED
استودیو سازنده بازی Replaced در یک بیانیه رسمی از تأخیر تاریخ انتشار آن تا سال ۲۰۲۵ خبر داد.
تبلیغات

استودیو Sad Cat و شرکت ناشر Coatsink، بازی Replaced را در سال ۲۰۲۱ معرفی کردند تا از همان زمان در فهرست بازی‌های موردانتظار طرفداران سبک اکشن و پلتفرمر ۲.۵ بعدی قرار بگیرد. حال به‌نظر می‌رسد انتظار طولانی طرفداران برای تجربه این بازی قرار است بیشتر طول بکشد.

استودیو Sad Cat در یک پیام توییتری اعلام کرد تاریخ عرضه بازی Replaced بار دیگر به تعویق افتاده و برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. این توسعه‌دهنده ضمن عذرخواهی از طرفداران، تاریخ عرضه داخلی برای ۲۰۲۴ را انتخابی از روی خوش‌بینی دانست و تاکید کرد برای رسیدن به چشم‌اندازهای خود به زمان بیشتری نیاز دارد.

مبارزه با دشمنان در بازی Replaced

سازنده Replaced دراین‌باره افزود : «تاریخ انتشار اولیه ما از روی خوشبینی بود و ما از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. ما به فرصت بیشتری نیاز داریم تا مطمئن شویم در رسیدن به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده‌ایم و برآورده کردن خواسته طرفداران موفق خواهیم بود.»

استودیو Sad Cat اعلام کرده است بازی Replaced در رویداد گیمزکام امسال حضور خواهد داشت و افرادی که در این رویداد شرکت کنند، می‌توانند به تجربه آن بپردازند. علاوه‌براین توسعه‌دهنده به بازیکن‌ها وعده برنامه‌های هیجان‌انگیزی داده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پخش تریلری تازه از بازی اشاره کرد.

بازی Replaced در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال تیم توسعه بازی مشتکل از بازیسازان اوکراینی و بلاروسی بود که در جریان جنگ با روسیه دچار مشکلات متعددی شدند و تاریخ عرضه بازی را تا ۲۰۲۴ به تعویق انداختند. حال بازی Replaced قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات