تریلر Black Ops 6؛ سلاخی زامبی ها در نقشه ترمینوس

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 6
اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 6 را پخش کرد که یکی از نقشه‌های حالت زامبی با نام Terminus را نشان می‌دهد.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان استودیوی تری‌آرک در تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 درباره Terminus، یکی از نقشه‌های حالت زامبی صحبت می‌کنند. بخش زامبی این‌بار گیمرها را به اوایل دهه ۱۹۹۰ و پنج سال بعد از Cold War Zombies می‌برد که شماری از اعضای تیم Requiem از CIA در این مقر نظامی مرموز زندانی می‌شوند. بخشی از ترمینوس به یک زندان بزرگ و بخشی دیگر به آزمایشگاه تحقیقات درباره «علوم عجیب» اختصاص یافته است.

دانلود از آپارات

همان‌طور که توسعه‌دهندگان تری‌آرک می‌گویند، ترمینوس یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های مبتنی‌بر راندی است که تاکنون در این مجموعه ساخته شده است. این نقشه پر از تجربیات مختلف برای کشف و گشت‌و‌گذار است.» برای اینکه گیمرها بتوانند در جزایر این نقشه رفت‌و‌آمد کنند، یک وسیله نقلیه جدید به‌شکل یک قایق به نام Tactical Raft در Terminus طراحی شده است که برای اولین‌بار در نقشه‌های بخش زامبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترمینوس یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های مبتنی‌بر راند ساخته‌شده برای کال آو دیوتی است

علاوه‌براین تله جدیدی با نام Tentacle Trap نیز طراحی شده است که می‌توان در ورودی درها نصب کرد. تا زمانی‌که این تله فعال است، کسانی را که از آن‌جا عبور می‌کنند، به داخل می‌کشد.

هفته گذشته اکتیویژن جزئیات بیشتری از بخش زامبی بازی Black Ops 6 را به اشتراک گذاشت. بازیکن‌ها برای اولین‌بار می‌توانند بازی‌های انفرادی را در هر زمانی ذخیره کنند تا هر وقت که خواستند به تجربه ادامه آن بپردازند. برای این منظور فقط باید میزان سلامتی شما کامل باشد و در حال غرق‌شدگی، مردن یا درگیر Exfiltration نباشید.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. جف کیلی اخیرا تأیید کرد که در جریان افتتاحیه گیمزکام تریلر گیم‌پلی کمپین داستانی بازی کال آو دیوتی بلک آپس ۶ نمایش داده خواهد شد. برنامه Gamescom Opening Night Live در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) برگزار می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات