بازی Concord محتوای پس از عرضه جذابی دارد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Concord
بازی Concord نقشه‌ها، خطوط داستانی، فری‌گانرها، گونه‌های دیگری از شخصیت‌ها و موارد جدیدی را در قالب محتوای پس از عرضه اضافه می‌کند.
تبلیغات

بازی Concord با چندین نقشه و حالت مختلف، به‌همراه ۱۶ شخصیت موسوم‌به Freegunners در زمان عرضه، محتوای قابل‌توجهی را برای بازیکنان به‌همراه دارد، اما به‌عنوان یک بازی شوتر چندنفره لایو-سرویس، طبیعتا انتظار می‌رود که این بازی مدام درحال تکامل و تحول باشد و به‌صورت مستمر محتوای بیشتری دریافت کند.

شرکت سونی و استودیوی فایرواک نیز با رونمایی از برنامه زمانی انتشار محتوای پس از عرضه، وعده پشتیبانی خوبی از بازی را می‌دهند که شامل نقشه‌ها، خطوط داستانی، گونه‌های تازه شخصیت‌ها، فری‌گانرها و موارد دیگر می‌شود. بازی Concord دارای بتل پس یا هرگونه محتوای پس از عرضه‌ی پولی نخواهد بود. اولین فصل پس از عرضه‌ Season 1: The Tempest نام دارد که در ماه اکتبر (مهر/آبان) و یکی دو ماه بعد از زمان انتشار بازی آغاز خواهد شد.

علاوه‌براین گیمرها می‌توانند انتظار ارائه یک سری جوایز و آیتم‌های تزئینی بیشتر و به‌روزرسانی‌های بهبوددهنده تجربه کاربری بازی را نیز داشته باشند. محتوای فصل دوم بازی نیز در ماه ژانویه (دی/بهمن) منتشر می‌شوند و درکنار ارائه محتویات مشابه فصل اول، حالت جدیدی را نیز به‌همراه می‌آورد. بعد از آن هم فصل سوم محتوای پس از عرضه بازی را داریم که در ماه آوریل ۲۰۲۵ از راه خواهد رسید. درحال‌حاضر جزئیات محتوای این فصل نامشخص است.

بازی Concord اثری در سبک شوتر اول-شخص و قهرمان‌محور است و با قیمت ۴۰ دلار دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. بااین‌حال این بازی در حال تبدیل به بزرگ‌ترین ناامیدی پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ است. باتوجه‌به اینکه هم‌اکنون بازی‌های زیادی در این سبک وجود دارند که به‌صورت رایگان عرضه شده‌اند، یکی از دلایل عدم استقبال بازیکن‌ها از کانکورد را می‌توان قیمت آن دانست. البته ناکامی‌های این بازی فراتر از برچسب قیمتی هستند.

بازی Concord به‌دلایل مختلفی مورد انتقاد شدید طرفداران قرار گرفته است؛ ازجمله اینکه ظاهر بازی بسیار شبیه به Overwatch است و حس یک اثر اورجینال را به مخاطب منتقل نمی‌کند. بازی Concord در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ اوت ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد.

نقشه راه محتوای پس از عرضه بازی Concord
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات