تهیه کننده Assassin's Creed Shadows: چهار سال توسعه بازی مدت زمان ایده‌آلی بوده است

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شروع ماجراجویی نائوئه و یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows
تهیه کننده بازی Assassin's Creed Shadows در جدیدترین مصاحبه خود اعلام که چهار سال، مدت زمان ایده‌آلی برای توسعه بازی، دریافت بازخوردها و تمرکز روی بخش‌های مختلف بوده است.
تبلیغات

اگر از طرفداران سری بازی‌های اساسینز کرید باشید، قطعا اطلاع دارید که شرکت یوبیسافت سخت در تلاش برای توسعه جدیدترین نسخه از این مجموعه تحت عنوان Assassin's Creed Shadows است؛ اثری که تیم سازنده در آن به نظرات طرفداران جامه عمل پوشانده و بازیکنان را به ژاپن می‌برد تا کنترل دو عضو دیگر از فرقه قاتلین به‌ نام‌های نائوئه شینوبی و یاسوکه سامورایی را به‌دست گیرند.

چنانچه زومجی و اخبار مربوط‌به جدیدترین نخسه از مجموعه اساسینز کرید را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که روند توسعه بازی Assassin's Creed Shadows رکورد جدیدی برای یوبیسافت ثبت کرده است؛ چراکه این بازی تاکنون طولانی‌ترین چرخه توسعه را در این مجموعه داشته است.

حال در جدیدرتین اخبار بازی، Onnée، تهیه‌کننده بازی Assassin's Creed Shadows طی مصاحبه‌ای از طولانی شدن روند توسعه بازی دفاع کرد و آن را به جهت دریافت بازخوردها و تمرکز روی بخش‌هایی که نیاز به کار داشتند، ایده‌آل دانست.

«ما همیشه می‌خواهیم بهتر شویم. این دقیقا همان موضوعی است که با بازی Assassin's Creed Shadows به‌دنبال آن هستیم. ما مرز کارهایی می‌توانیم انجام دهیم را جابه‌جا خواهیم کرد. همیشه یک تعادل بین زمان و هزینه وجود دارد، اما هرچه زمان بیشتری داشته باشید، بیشتر فرصت بازگو کردن را دارید.

بله، درسته که می‌توانید افراد بیشتری را روی یک پروژه قرار دهید و آن اثر را در مدت زمان کمتری انجام دهید، اما این به شما زمان بیشتری برای تکرار نمی‌دهد؛ زیرا دریافت بازخورد از بازیکنان، تیم‌تان و سپس دیدن اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید، زمان می‌برد. فکر می‌کنم چهار سال، تعادل درستی برای رفتن از مفهوم به تولید و دریافت بازخورد لازم است.»

بازی Assassin's Creed Shadows طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

اگر شما هم بی‌صبرانه منتظر عرضه و تجربه جدیدترین نسخه از مجموعه اساسینز کرید یعنی بازی Assassin's Creed Shadows هستید، لطفا پیش‌بینی‌های خود از روایت داستانی آن در کشور ژاپن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات