تاریخ انتشار ریمیک Until Dawn مشخص شد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری بازی Until Dawn Remaster
سونی اینتراکتیو اینترتینمنت رسما تاریخ انتشار ریمیک Until Dawn را برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی اعلام کرد.
تبلیغات

سونی و شرکت بالستیک مون تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Until Dawn را تایید کردند. این بازی در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه ریمیک توسط استودیوی انگلیسی بالستیک مون توسعه می‌یباد؛ در حالی استودیوی سوپرمسیو اینترتینمنت بازی اورجینال را ساخته بود.

در توضیحات بازی آمده است: «Until Dawn که برای کنسول پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی بازسازی شده و بهبود یافته است، از شما دعوت می‌کند تا خود را در یک وحشت مهیب غوطه‌ور کنید؛ جایی که هر تصمیمی می‌تواند بین مرگ و زندگی تفاوت ایجاد کند.»

همچنین تیم سازنده اطلاعات برخی از تنظیمات دسترسی و قابلیت‌های جدیدی را که در بازی اورجینال وجود نداشتند با طرفداران به اشتراک گذاشتند؛ از جمله اینکه یک جایگزین اختیاری جدید برای مکانیک Don’t Move وجود خواهد داشت که Stay Calm نام دارد.

مکانیک Stay Calm برای تجهیزات جانبی که دارای ژیروسکوپ نیستند یا بازیکنانی که چالش متفاوتی را ترجیح می‌دهند، قابل استفاده خواهد بود. Until Dawn یک بازی ترسناک است که در آن هشت دوست پس از بازگشت به یک اقامتگاه کوهستانی، جایی که دو نفر از گروهشان یک سال قبل ناپدید شدند، برای بقا می‌جنگند.

تماشای تریلر از یوتیوب

این بازی دارای یک روایت منشعب است که در آن انتخاب‌های بازیکن سرنوشت شخصیت‌ها را تعیین می‌کند و درنهایت همه می‌توانند زنده بمانند یا بمیرند. تولید فیلم Until Dawn نیز در اوایل ماه اوت (اواسط مرداد) به کارگردانی دیوید اف سندبرگ آغاز شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات