بازی Forza Horizon 5 به PS5 می‌آید؟

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مسابقات آفرود بازی Forza Horizon 5
یکی از اینسایدرهای سرشناس ادعا کرد که هفته آینده یکی از بازی‌های فرست-پارتی برجسته ایکس باکس برای پلی استیشن معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اوایل سال جاری اولین دسته از آثار فرست-پارتی ایکس باکس به پلتفرم‌های رقیب راه یافتند و امکان تجربه بازی‌های Grounded و Pentiment برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ و امکان تجربه بازی‌های Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای کاربران PS5 فراهم شد. این یک آزمون موفقیت‌آمیز برای ردموندی‌ها بود و با فاصله کوتاهی ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز به‌صراحت اعلام کرد که آثار انحصاری بیشتری در راه پلتفرم‌های رقیب است.

همان‌طور که shinobi602، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی در انجمن ResetEra ادعا کرد، هفته آینده یکی از بازی‌های فرست-پارتی برجسته ایکس باکس برای پلی استیشن معرفی می‌شود، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. مدتی بعد eXtas1s، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ایکس باکس با انتشار یک تصویر متحرک به این شایعه واکنش نشان داد؛ تصویری که احتمالا به معرفی بازی Forza Horizon 5 برای پلی استیشن 5 اشاره دارد.

گیمزکام ۲۰۲۴ هفته آینده از راه می‌رسد و مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای این نمایشگاه دارد. نظر به اینکه رویداد Gamescom Opening Night Live برای پیگیری در تاریخ ۳۰ مرداد (۲۰ اوت) در نظر گرفته شده است، فرصت مناسبی را برای معرفی یکی دیگر از بازی‌های انحصاری ایکس باکس برای پلی استیشن در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد. شایعاتی از عرضه بیشتر بازی‌های برجسته ایکس باکس برای پلی استیشن نیز شنیده می‌شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات