کارگردان Fallout New Vegas به شرط خود برای ساخت بازی جدید سری اشاره کرد

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت بازی Fallout New Vegas
کارگردان بازی Fallout New Vegas از تمایل خود برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه با شرطی جالب پرده برداشت.
تبلیغات

جاش سایر، کارگردان بازی Fallout: New Vegas طی یک جلسه پرسش‌و‌پاسخ یوتیوبی تایید کرد اگر بتسدا آزادی زیادی در ارائه خلاقیت به او بدهد، آماده توسعه یک بازی Fallout جدید است. سایر در پاسخ سوالی درباره تمایل به بازگشت روی توسعه بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی و پساآخرلزمانی Fallout توضیح داد هرگز این احتمال را رد نخواهد کرد، اما فقط به شرطی شروع به توسعه بازی جدید سری می‌کند که از نظر خلاقیت، خیلی محدود نشده باشد.

سایر دراین‌باره توضیح داد: «هر پروژه‌ای به این سوالات مربوط می‌شود که ما چه کار می‌کنیم؟ چه مرزها و محدودیت‌هایی داریم؟ مجاز هستیم چه کارهایی بکنیم و کدام‌ را نمی‌توانیم انجام دهیم؟ فکر می‌کنم توسعه هر نسخه جدید از فرانچایزها به‌خصوص مجموعه‌ای که من روی آن کار کرده‌ام، مستلزم این است که از خود بپرسیم این بار می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم که در بازی‌های قبلی نتوانستیم به آن برسیم؟ اگر این موارد واقعا از روی محدودشدن باشند، پس ساخت یک بازی جدید جذابیتی ندارد. چه کسی تمایل دارد روی پروژه‌ای کار کند که در آن تحقق چشم‌اندازهایی که می‌خواهد به آن برسد ممکن نیست؟».

بازی Fallout: New Vegas در سال ۲۰۱۰ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. این بازی به‌عنوان نسخه فرعی سری Fallout توسط استودیو آبسیدین توسعه یافت و تنها ۱۸ ماه بعد انتشار بازی Fallout 3 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات