بازی Dead Rising Deluxe Remaster گزینه‌های کنترل مختلفی ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی فرانک وست در بازی Dead Rising Deluxe Remaster
با تایید شرکت کپکام بازی Dead Rising Deluxe Remaster شامل تنظیمات کلاسیک و استاندارد کنترل خواهد بود.
تبلیغات

کپکام قبلا تایید کرده است بازی Dead Rising Deluxe Remaster یک ریمستر است و طرفداران نباید انتظار یک بازسازی همه‌جنبه از تجربه زامبی‌کشی کلاسیک سال ۲۰۰۶ داشته باشند. بااین‌حال طرفداران می‌توانند پیشرفت‌های مختلفی در زمینه بصری، ارتقای کیفی برخی مکانیسم‌ها و ویژگی‌های جدید عکاسی را تجربه کنند. حال پیش‌نمایش اخیر بازی که توسط IGN منتشر شد، یکی دیگر از بهبودهای بازی را نسبت به نسخه اورجینال نشان داده است.

همانطورکه مشخص شد بازی Dead Rising Deluxe Remaster شامل تنظیمات کلاسیک و استاندارد برای کنترل بازی خواهد بود. تنظیمات کلاسیک همان سبک کنترل بازی روی ایکس باکس 360 و عرضه مجدد آن در سال 2016 را ارائه می‌دهد. در مقابل تنظیمات استاندارد شامل پیشرفت‌هایی برای تجربه‌ای مدرن خواهد بود و بهبودهایی در حرکت هنگام نشانه‌گیری به همراه دارد. همچنین این تنظیمات امکان تغییر و چینش مجدد دکمه‌ها به دلخواه را فراهم می‌کند که این ویژگی در تنظیمات کلاسیک در دسترس نیست.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. طرفداران می‌توانند نسخه فیزیکی این بازی را از تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) برای کنسول‌ها خریداری کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات