تاریخ عرضه بازی Dragon Age: The Veilguard با انتشار تریلری جذاب مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری از شخصیت‌های بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیو بایوور با انتشار یک تریلر جذاب تاریخ عرضه بازی Dragon Age: The Veilguard را رسما تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه بازی Dragon Age 4 مشخص شده است. استودیو بایوور و الکترونیک آرتز اعلام کردند که بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. همچنین تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در آن شاهد نمایش داستان و گیم‌پلی بازی هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

همچنین پیش سفارش بازی Dragon Age: The Veilguard رسما باز شده است که طبق اعلام الکترونیک آرتز قیمت این بازی روی پی سی ۶۰ دلار و روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم ۷۰ دلار خواهد بود. کسانی‌که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، سه زره Blood Dragon برای هر کلاس مبارز، جادوگر و روگ دریافت خواهند کرد. همچنین نسخه دیلاکس بازی روی کنسول‌های ۸۹.۹۹ دلار و روی پی‌سی ۷۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

این نسخه علاوه‌بر ۳ زره دارای ۶ سلاح برای شخصیت روک و ۷ زره و ۷ سلاح برای شخصیت‌های همراه خواهد بود. همچنین الکترونیک آرتز تایید کرد که کاربران سرویس EA Play Pro می‌توانند نسخه تریال بازی را در زمان عرضه بازی تجربه کنند. همچنین بایوور قرار است در همکاری با IGN در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) اطلاعات جدیدی از بازی Dragon Age: The Veilguard را منتشر کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات