سیستم مورد نیاز بازی Dragon Age: The Veilguard اعلام شد

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
شهر Minrathous در بازی Dragon Age: The Veilguard
اطلاعات مربوط‌به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dragon Age: The Veilguard روی کامپیوتر منتشر شد.
تبلیغات

استودیو بایوور علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار و نسخه‌های مختلف بازی Dragon Age: The Veilguard اخیرا جزئیات بیشتری از نسخه کامپیوتر این بازی نیز منتشر کرد. آنطور که در پلتفرم استیم نوشته شده است، داشتن ویندوز ۱۰ یا ۱۱ درکنار DirectX12 و ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب این بازی ضروری است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نیز شامل پردازنده Core i5-8400 از شرکت اینتل یا Ryzen 3 3300X از شرکت AMD، حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و برای پردازنده گرافیکی GeForce GTX 970 یا GTX 1650 از شرکت انویدیا یا Radeon R9 290X از شرکت AMD برای اجرای بازی لازم هستند. طبق این اطلاعات حافظه‌های HDD هم برای اجرای بازی Dragon Age: The Veilguard مناسب هستند اما حافظه SSD باعث بهبود تجربه کاربر می‌شود.

اطلاعات سیستم های پیشنهادی برای اجرای دراگون ایج وایل گارد

برای سیستم پیشنهادی اما وجود حافظه SSD ضروری است و برای پردازنده Core i5-8400 یا Ryzen 3 3300X نیاز است، حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و برای پردازنده گرافیکی نیز RTX 2070 یا Radeon RX 5700XT مناسب هستند. لازم به ذکر است که برای پردازنده‌های شرکت AMD که روی ویندوز ۱۱ کار می‌کنند، ضروری است که نرم‌افزار AGESA V2 1.2.0.7 نیز نصب شده باشد.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۱۰ آبان برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر می‌شود. قیمت نسخه کامپیوتر این بازی ۵۹/۹۹ دلار و نسخه کنسولی ۶۹/۹۹ دلار است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات