تریلر جدید Mortal Kombat 1 به شخصیت Cyrax اختصاص دارد

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه Cyrax و ساب‌زیرو در بازی Mortal Kombat 1
جدیدترین تریلری که از بازی Mortal Kombat 1 منتشر شده است گیم‌پلی شخصیت Cyrax را به طرفداران نشان می‌دهد.
تبلیغات

Cyrax یکی از شش مبارز قابل بازی جدیدی است که با بسته‌الحاقی Khaos Reigns به فهرست مبارزان Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد. استودیوی ندررلم و شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده‌اند که در آن شاهد بازگشت Cyrax در فرمی کاملا متفاوت هستیم. مجموعه Mortal Kombat وارد دوران جدیدی شده است و Cyrax هم‌اکنون زنی جوان و یک جنگجوی Lin Kuei است که به‌دلیل مهارت‌های خارق‌العاده‌اش شناخته می‌شود؛ اما بااین‌حال اعتقاداتش او را در تضاد با قبیله و مربی خود قرار داده است.

این تریلر جزئیات کوتاهی از داستان Cyrax را برای ما بازگو می‌کند و مجموعه حرکات و کمبوهای او را نیز به نمایش می‌گذارد. مهارت‌های Cyrax شامل استفاده از فناوری‌های سایبرنتیک و سلاح‌های انفجاری است. بسته‌الحاقی Mortal Kombat 1: Khaos Reigns در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. با استفاده از لینک زیر می‌توانید به تماشای تریلر شخصیت Cyrax بپردازید:

تماشا از یوتیوب

همچنین ساعاتی پیش شرکت برادران وارنر تایید کرد که بازی Mortal Kombat 1 تاکنون بیش از چهار میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات