اکتیویژن وارزون را از بازی های اصلی کال آو دیوتی جدا می کند

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر کالاف دیوتی وارزون با سه شخصیت اصلی
اکتیویژن می‌گوید به منظور احترام به زمان و حق انتخاب بازیکنان، فایل‌های دانلودی وارزون را از بازی‌های اصلی جدا می‌کند.
تبلیغات

از این پس، زمانی‌که Call of Duty را دانلود می‌کنید، لازم نیست همزمان Warzone را نیز دانلود کنید. طبق اعلامیه جدید استودیو اکتیویژن، این ناشر اعلام کرده است که از این پس وارزون را از بازی‌های کال آو دیوتی جدا می‌کند.

اکتیویژن در این بیانیه گفت:«برای اینکه بازیکنان کنترل بیشتری روی دانلودهای خود داشته باشند، ما دانلود Call of Duty: Warzone را از بازی‌های دیگر جدا می‌کنیم. زمانی‌که یک عنوان سالانه (بازی‌های داستانی کال آو دیوتی) را خریداری می‌کنید، به‌طور پیش‌فرض تنها فایل‌های مربوط‌به آن بازی را دانلود خواهید کرد.»

این بدان معنا است که اگر می‌خواهید وارزون را دانلود کنید باید آن را به‌صورت جداگانه انجام دهید. این اقدام نه‌تنها زمان دانلود کال آو دیوتی را قبل از اینکه بتوانید بازی کنید کاهش می‌دهد بلکه فضای ارزشمند ذخیره‌سازی دستگاه‌های شما را نیز آزاد می‌کند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6

آن‌ها در ادامه گفتند:«انعطاف‌پذیری و انتخاب اهمیت دارد. ما می‌خواهیم به بازیکنان این امکان را بدهیم که هر نسخه از کال آو دیوتی، از جمله Call of Duty: Warzone را در زمانی‌که می‌خواهند و به شکلی که می‌خواهند دانلود کنند.»

این جداسازی از چهارشنبه ۳۱ مرداد شروع می‌شود. بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان منتشر می‌شود و اولین بازی در این سری است که از روز اول عرضه در سرویس گیم پس ایکس باکس منتشر می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات