تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls: Castles اعلام شد

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی موبایل The Elder Scrolls: Castles شرکت بتسدا
بتسدا بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles که با الهام از Fallout Shelter ساخته شده را به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه می‌کند.
تبلیغات

استودیوی بازی‌سازی بتسدا به‌تازگی اعلام کرده که بازی The Elder Scrolls: Castles در تاریخ ۲۰ شهریور به‌صورت جهانی منتشر می‌شود. این بازی که تنها برای موبایل عرضه می‌شود توسط تیمی ساخته شده که قبلا بازی Fallout Shelter، عنوان موفقی که در دنیای فال‌اوت قرار داشت را تولید کرده بود.

سال گذشته استودیو بتسدا بازی The Elder Scrolls: Castles را در بازارهای محدودی عرضه کرد اما اکنون در حال آماده‌سازی برای انتشار جهانی آن است. این بازی اولین بازی جدید در دنیای TES از زمان انتشار الدر اسکرولز آنلاین در سال ۲۰۱۴ است. باتوجه‌به اینکه بازیکنان هنوز بی‌صبرانه منتظر الدر اسکرولز ۶ هستند، بازی موبایلی Castles می‌تواند یک بازی سرگرم‌کننده باشد.

2021-5-fallout-shelter-android-game

این بازی ساختاری مشابه فال‌اوت شلتر دارد، به این صورت که بازیکنان یک قلعه با اتاق‌ها و عملکردهای مختلف می‌سازند و درنهایت یک پادشاهی را در دنیای الدر اسکرولز اداره می‌کنند. بازیکنان باید مأموریت‌ها را انجام دهند، منابع خود را مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که مردمشان شاد، سیر و محافظت شده هستند.

این بازی کمی پایش را فراتر از فال‌اوت شلتر گذاشته است، به طوری که تیم BGS به بازیکنان این امکان را داده‌اند تا شخصیت‌های قهرمان‌گونه‌ای با تجهیزات سطح بالا ایجاد کنند و آن‌ها را برای مبارزه با موجودات مختلف در دنیای وسیع الدر اسکرولز ارسال کنند.

بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles در تاریخ ۲۰ شهریور به‌صورت جهانی منتشر می‌شود اما در حال حاضر می‌توانید برای دریافت آن پیش‌ثبت‌نام کنید تا به محض در دسترس قرار گرفتن آن به بازی دسترسی داشته باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات