فورتنایت موبایل پس از ۴ سال به آیفون برگشت

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
بازی فورتنایت در موبایل
فروشگاه اپلیکشن Epic Games از امروز در دسترس کاربران کشورهای اروپایی قرار گرفت. فورتنایت، فال گایز و راکت لیگ سایدسوایپ در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت.
تبلیغات

فروشگاه Epic Games وارد دنیای موبایل شد. از امروز، کاربران اندروید و iOS در اروپا می‌توانند فروشگاه اپیک گیمز را روی موبایل خود دانلود کنند و ازطریق آن به بازی‌هایی مانند فورتنایت، Rocket League Sideswipe و نسخه جدید و موبایلی فال گایز دسترسی داشته باشند. بازگشت اپیک گیمز به دنیای موبایل شامل اولین نسخه به‌روزرسانی شده فورتنایت برای iOS می‌شود که در چهار سال گذشته منتشر شده. این اتفاق درست هم‌زمان با انتشار فصل جدید این بازی که با تمرکز روی تم دنیای مارول توسعه یافته و نام آن Absolute Doom است، رخ می‌دهد. این موضوع از این نظر جالب است که آخرین به‌روزرسانی بازی فورتنایت برای iOS درست قبل از شروع فصل قبلی مارول یعنی فصل ۲ این بازی بود.

علاوه‌بر پاداش‌های رایگانی که به‌زودی به آن‌ها می‌پردازیم، بزرگ‌ترین آیتم در این فروشگاه نسخه موبایلی Fall Guys است. نسخه موبایل دقیقا مشابه همان بازی اصلی است اما حالا روی گوشی شما اجرا می‌شود. تمام آیتم‌های ظاهری شما به نسخه موبایل منتقل می‌شوند و ازطریق قابلیت کراس پروگرشن، تمام دستاوردهای شما در نسخه کامپیوتر و کنسول به نسخه موبایل هم منتقل می‌شود.

کاراکترهای بامزه بازی Fall Guys

کاربران اندروید از لانچر قدیمی اپیک گیمز که فقط به شما امکان نصب و به‌روزرسانی فورتنایت و راکت لیگ سایدسوایپ را می‌داد، به نسخه جدید این فروشگاه موبایلی منتقل می‌شوند. فروشگاه اپیک گیمز برای موبایل به‌عنوان یک فروشگاه جایگزین، مشابه با فروشگاه اندرویدی آمازون معرفی شده است و هدف آن این است که بازی‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و ناشران دیگر نیز در دسترس کاربران خود قرار دهد.

نصب فروشگاه اپیک گیمز روی موبایل نیاز به sideload کردن دارد که هر دستگاه اندرویدی می‌تواند آن را انجام دهد اما برای کاربران iOS فعلا فقط گوشی‌های اروپایی این امکان را دارند که این موضوع به‌دلیل قانون مربوط‌به فروشگاه‌های دیجیتال در اتحادیه اروپا است. در آمریکا به‌دلیل دعوای حقوقی‌ای که بین این شرکت و اپل برقرار است و طبق رای دادگاه، اپل اجازه دارد بازی‌های این ناشر را از پلتفرم‌های خود دور نگه دارد، بازی‌های اپیک گیمز از جمله فورتنایت حداقل در آینده نزدیک روی دستگاه‌های iOS در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد.

در سایر کشورها مانند بریتانیا و ژاپن هنوز حکم نهایی در دعوای حقوقی مشابه بین این دو شرکت صادر نشده است اما اپیک گیمز به رسانه GameSpot گفته که امیدوار است تصمیمات مشابهی در این کشورها نیز اتخاذ شود. بنابراین اخبار قابل توجهی که امروز از اپیک گیمز منتشر شد فقط بازیکنان اروپایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اپیک گیمز برای تشویق بازیکنان به امتحان کردن فروشگاه جدید خود روی موبایل، پاداش‌هایی رایگان در بازی‌های فورتنایت، راکت لیگ سایدسوایپ و فال گایز ارائه می‌دهد که شامل یک پوسته رایگان برای فورتنایت نیز می‌شود.

بازی موبایل Rocket League Sideswipe

شما می‌توانید پوسته کاتالینا و لوازم جانبی او مانند یک بک بلینگ، یک کلنگ و یک روکش تزئینی را با کسب XP ازطریق بازی کردن فورتنایت روی موبایل به‌دست آورید. نسخه موبایلی فال گایز نیز یک پوسته هولوگرافیک لوبیایی برای استفاده در فال گایز و یک چکش کلنگ Yeetus برای استفاده در فورتنایت را ارائه می‌دهد. برای دریافت این آیتم‌ها کافی است فقط پنج مرحله از بازی را تکمیل کنید. با هر مقدار بازی کردن راکت لیگ ساید سوایپ نیز می‌توانید یک ماشین دیسترو طلایی برای فورتنایت و راکت لیگ معمولی به‌دست آورید. شما می‌توانید این جوایز رایگان را تا تاریخ ۱۲ آبان دریافت کنید.

فصل جدید فورتنایت نیز اکنون آغاز شده است و شما می‌توانید همه این چیزهای جدید از جمله اسلحه‌های جدید، تغییرات نقشه و بتل پس جدید را در بخش پنجم و فصل چهارم بازی مشاهده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات